acceleratie en topsnelheid nederlagen op de openba

Nu weet ik dat ik nog een hoop moet leren hier maar:

ROTFLMAOPIMP

rolling on the floor lach me amandelen onder post natale impressie machie pooier??????

rolling on the floor laughing my ass off pissing in my pants
Niet ECHT leuk dus ;)
 
Toch moet ik zeggen dat ik jullie conversatie verekte grappig vind ;)

Eerste proef motor-rijles gehad ... hij zij 12 tot 18 lessen nodig :D ... o, ja die 1200,- was voor 16 lessen en een pratijk examen
 

Zo zo, onze Slet staat op het punt een echte Hoer te worden!
Ga zo door, haal dat papiertje en roem zal ook jou ten deel vallen ;)

 
Ja .. nu is alleen die 1200,- effe het probleem ouders willen niet voor dit doel dokken ... en ik moet eerst wat af betalen dus dat word nog een maandje tot 1.5 maand wachten .. en dan hopen dat ik heel de shit kan betalen .. want veiligheid boven alles :)
 
Laatst nog een sprintje tegen een Hyundai Coupé op me CB350F. Ik weet niet wat die vent bezielde.

Met een Hyundai Coupe? Man, da's echt ziek. Zelfs m'n opa op z'n Puch Maxi trek die dingen er nog wel uit... echt zo'n all show, no go bak.

Zelf heb ik het wel eens (krap) afgelegd tegen een Ferrari 512BB (was te verwachten), en onlangs werd ik verrast door een Audi RS4. Als je eerst met een normale A4 te maken denk te hebben, is dat even schrikken :P

Overigens waren beide keren niet op een supersport, maar op relatief trage BMW's (K75 en R850R).

[ Dit Bericht is bewerkt door: ijdod op 2001-06-03 13:16 ]
 

Hier in Baskenland (Noord-spanje) hebben wij gelukkig niet zo'n last van radarcontroles (de meeste worden van te voren duidelijk aangegeven) en op de leukste (berg)wegen kom je sowieso al geen politie tegen, dus heb ik al vrij vaak m'n cbr 600 '00 vol open gehad.
Een paar weken geleden reed ik op een snelweg , lange rechte stukken , wind in de rug en heuvel af, 280 km/u op de teller.
Een van m'n rij-makkers kwam me voorbij op z'n cbr 900, ff geprobeerd in z'n slipstream te blijven, teller kwam op 290 km/u te staan.
Ik weet niet wat dat in echte km's is, maar in ieder geval kwam een andere makker op z'n '98 gsxr 600 me nog voorbij !!!
Ik neem aan dat dat komt omdat hij 25 kilo minder weegt en een ander uitlaatsysteem eronder heeft hangen.
We kwamen net terug van een motorbijeenkomst en alle motors die daar vandaan kwamen reden op onze weg.
Wel leuk gezicht , zo'n 40 fietsen achter elkaar met 230 km/u, maar geef mij maar het betere bochtenwerk.
Op zo'n 30 km van waar ik woon heb je een bergweg van 45 km lengte die door een dal heen loopt.(N134 Tolosa-Pamplona)
Perfect asfalt, over de gehele lengte maar 5 kruisingen en twee dorpjes.
Bijna geen verkeer, nooit politie en ontelbare heeeeerlijke bochtjes.
Als iemand hier eens in de buurt is , geef me een gil, ik geef wel een tour.

 
Op zo'n 30 km van waar ik woon heb je een bergweg van 45 km lengte die door een dal heen loopt.(N134 Tolosa-Pamplona)
Perfect asfalt, over de gehele lengte maar 5 kruisingen en twee dorpjes.
Bijna geen verkeer, nooit politie en ontelbare heeeeerlijke bochtjes.
Als iemand hier eens in de buurt is , geef me een gil, ik geef wel een tour.

DAMN, nog zo 1 en 'k kom klaar denk'k :(
 
hahaha, leuk die reflecties van twee personen in de kilometer teller...

FAAAAAAKKKEEEE!

Beetje netjes belicht voor een aktie foto trouwens...


euh... of was dit niet serieus bedoelt? :+
_________________
Wedstrijdje op het Goodwood circuit in Engeland:
Yamaha YZF600R @ 1’05.29 | Ferrari 355 GTS @ 1’11.92

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-06 10:36 ]
 
denk dat het ook synisch is bedoelt, die foto die van alle kanten rammelt :?



[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-06 15:38 ]
 
Geloof er ook niks van....je kan NOOIT zo'n mooie foto maken met 300...

En Ohjahjoh...ga je nog mee trouwens als het mooi weer is 10 juni? Ik vond het wel koel met jouw motor zo, hehe! :9
 

hahahaha, denk inderdaad ook dat de foto nep is. Heb zelf een foto van mijn tellers gemaakt toen ik 200 reed en die is behoorlijk wazig geworden. Je moet weten hoe de tellers er uitzien om te weten hoe hard ik ga. Dus deze is NEP! En dan heb ik het nog niet eens over die spiegeling in de tellers gehad! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan