Accessoires Ducati Monster

Gewoon Ebay.de ,staat boordevol leuke dingen voor je monster
Zowel nieuw als gebruikt,nieuw is meestal ongeveer voor de helft wat ze er in nederland voor vragen
 
Kijk af en toe op marktplaats, en op de site van Ducati Club Nederland
Daar staan ook zat onderdelen *D
 
hi ducati-tuinman..leuke onderdelen en funparts hebben ze bij affetto-ducati,niet onwijs duur,maar heel leuk, moet je eens een keer gaan kijken...en laat je niet gek maken hoor door die japanse motorijders....beter een dure ducati,dan een japans wegwerp product!! :+
 
Ik ben voor een stel luchtverfrissers goed geslaagt bij Ducati Zaltbommel (V/d Heijden). Nieuwe DP's voor 378! Perfect geluid :} :} :} :}

Ook bij Affetto in Overasselt hebben ze leuke dingen. :} :} :} :}


Deze week nog een openkoppelingsdeksel opgehaald. Zelf maak ding van Star Twin in Loenen. Leuke zaak voor de aparte dingen. Prijs viel me nog mee |( 100 Euri!!
:9~ :9~

DP heeft natuurlijk een boek wat je kunt kopen waarna je allerlei dingen ziet die je aan je monster kunt veranderen maar waar je veeeeeeel voor betaald. Maar wel erg leuk en financieel zeker onverantwoord om zo'n boek thuis te hebben!! :9
 
nou als ik daar jaloers van moet worden
maar wees gerust ik vint ducati ook wel mooi hoor een maatje van me heeft echt een super mooie monster met ohlins voor en achter marececinies 10 spaaks en alles carbon
 
hi...jullie hebben inderdaad gelijk..ik heb van mijn dealer het nieuwe d-p boekje gehad -catalog 2005-...veeel te duur,maar bloed mooi...maar-ja ik ben er alweer ingestonken,door een fijn carbon onderdeeltje te bestellen. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan