Accessoires kopen op de Zwart Markt

JaMa

MF veteraan
19 dec 2005
1.370
0
Salland
Beste mensen, ik ga volgende week zaterdag naar de zwarte markt. Nou is mijn vraag of daar ook motoraccessoires verkrijgbaar zijn. Ik zoek eigenlijk nog een mooie set zadeltassen met bagagerol, voor een leuke prijs. })

Eventueel nog een ART4 gekeurd slot voor een leuke prijs. Hoe zit dat trouwens met sloten die wel ART4 hebben, maar niet op de site van Stichting ART staan, doelend op het slotenmerk Magnum.

Heeft iemand tips, waar ik moet zoeken en of er überhaupt wel wat staat? :?


Nog andere tips voor de zwarte markt, die niet motor-gerelateerd zijn?
 
Nog andere tips voor de zwarte markt, die niet motor-gerelateerd zijn?


euhm..denk om je persoonlijke eigendommen.

en kan je op de zwarte markt motogerelateerd spul krijgen?

zou me niks verbazen als dat spul de gemiddelde turkselerenjassenvoorwènag kwaliteit heeft.

m.a.w. het ziet er leuk uit, pasvorm als een pleedeksel en kwaliteit waar zelfs alle namaakchinezen om lachen.

in elk geval: plezier daaro :D
 
euhm..denk om je persoonlijke eigendommen.

en kan je op de zwarte markt motogerelateerd spul krijgen?

zou me niks verbazen als dat spul de gemiddelde turkselerenjassenvoorwènag kwaliteit heeft.

m.a.w. het ziet er leuk uit, pasvorm als een pleedeksel en kwaliteit waar zelfs alle namaakchinezen om lachen.

in elk geval: plezier daaro :D

Hehehe... dat van die kwaliteit... ik hou het in de gaten daar! Laat me liever geen oor aannaaien. Maar mijn vraag is of er idd wel motorspullen verkocht worden.

Kleding en dergelijke zul je mij er niet zien halen.
 
Hehehe... dat van die kwaliteit... ik hou het in de gaten daar! Laat me liever geen oor aannaaien. Maar mijn vraag is of er idd wel motorspullen verkocht worden.

Kleding en dergelijke zul je mij er niet zien halen.

Ik heb er nooit geen motorspullen gezien :N
Zou er ook niks kopen voor de motor. -O-
 
ze hebben wel wat motorgerelateerd.......maar naar mijn mening is de kwaliteit nog lager als het lidl spul :o

dvdtjes en neon schilderijen met jezus erop hebben ze weer wel :Y
 
Eventueel nog een ART4 gekeurd slot voor een leuke prijs. Hoe zit dat trouwens met sloten die wel ART4 hebben, maar niet op de site van Stichting ART staan, doelend op het slotenmerk Magnum.

ik heb een art4 goedgekeurd slot overgenomen (gratis :P) van de kerel waar k mn motor van heb gekocht. Staat ook niet meer op de site. Maar wat google werk later (plaatjes vergelijken) kwam ik erachter wat voor slot het was. Na wat mailtjes met de verzekeringsmaatschappij (unive) kwam er het volgende uit.


- Sloten houden hun ART4 categorie "levenslang". Zou ook lullig zijn als je elk jaar weer een nieuw slot moest kopen. Moet je dus ff uitzoeken of die dat is geweest.

- Wanneer de motor gestolen wordt moet JIJ aannemelijk maken dat hij op slot stond en dat je een goed slot hebt gebruikt. In mijn geval is dat 2 sleutels aanwezig en ik heb nog een Abus code card welke uniek is per slot (de aankoopnota kan ook, maar die had hij niet meer) die zaken heb je natuurlijk ook als je dat slot gewoon thuis hebt liggen maargoed
 
Op de zwarte markt staat wel een kerel met motoraccesoires in de Bras Bou hallen. Of hij goedkoop is dat weet ik niet.
 
Er is wel een halletje wat Rossi-vlaggen en andere motoGP t-shirts verkoopt. Althans, dat was twee jaar terug zo. Weet niet of dat nu nog is. :)
Aan leren pakken zou ik niet gaan beginnen daar, mits het een jas wordt die je gewoon dagelijks dragen gaat en niet speciaal voor op de motor. Wat die overige spullen betreft, waarnaar je zoeken wilt: Het is er op een mooie zaterdagmiddag behoorlijk druk, en de standjes liggen over het algemeen behoorlijk vol. Zoek, en gij zult hopelijk iets vinden. :)
 
Op de zwarte markt is echt heel weinig aan motor-artikelen, woon zelf in Heemskerk en kom er regelmatig (eigenlijk alleen voor kruiden enzo) Maar er is niet veel bijzonders of eigenlijk gewoon niks.

En de scheermesjes zijn er erg goedkoop *D
 
Ik heb een setje leren zijtassen te koop, hoef je niet naar die drukke markt.

Stuur maar een mailtje als je er meer van wilt weten.
 
Je hebt er steeds meer stands die motorjassen/pakken verkoopt... Half jaar geleden heb er nog een kwartier met mijn pa moeten lachen om een rode motorjack met de tekst: "Dacuti" _O- Helaas geen foto van gemaakt.

Het viel me wel enorm op dat het aantal wannabe Honda Repsol-jasjes moeilijk te vinden waren. (Werd er vroeger praktisch mee doodgegooid.)

Veel plezier daar!
 
Je hebt er steeds meer stands die motorjassen/pakken verkoopt... Half jaar geleden heb er nog een kwartier met mijn pa moeten lachen om een rode motorjack met de tekst: "Dacuti" _O- Helaas geen foto van gemaakt.
Veel plezier daar!


Je hebt het gewoon verkeerd begrepen,

je moet het lezen als "da cuti"
_O- _O-

Je komt wel vaker van dat immi spul tegen met van die goed verkeerd gespelde merknamen!!! *O* *O*
 
En hoe zit het met gereedschap daar, is dat daar aanwezig. En als ik iets van bijvoorbeeld Stanley aanschaf. Is het dan ook daadwerkelijk van Stanley?
 
Terug
Bovenaan Onderaan