Accu druppelaar

accu.jpg


Met deze kan je de hele wijk voorzien...
 
Ik heb een Optimate 4, en ook een paar van de Lidl, die geven ook het voltage aan.
Ook 1 van de Action, de Dunlop versie, die is ook te koop bij Cranenbroeck.
Doen allemaal wat ze moeten doen.
 
ik zoek er ook één...

oplader dan... druppeldinges...
wat is nu budgettair.. de meest verantwoordelijke aankoop....

🤔
Er staan genoeg prijzen op pagina 1..

 
Ik had er twee. Een oranje en zo'n checkmate, 3 geloof ik :+ Allebei gratis en geen idee of ze het doen, want ik heb geen stroom bij de motor en de scooter deed het gewoon bijna nooit, maar de accu wel. Zelfs na drie maanden stilstand jakkerde ie keihard de startmotor rond. Niet dat daarmee het ding aan de praat ging, dat ging met trappen veel beter.
 
Er staan genoeg prijzen op pagina 1..

Ik begrijp die review niet helemaal. Hij trekt vonken, ontlaad een condensator op de polen, maakt een uur kortsluiting (prima test) en dan zegt ie: ik was teleurgesteld dat zelfs onder de meest barre omstandigheden de FOUT-indicatorlamp niet oplichtte. Hij brengt dat verderop alsof het een teken van kwaliteit is.. Maareh, als je bovenstaand kan flikken en die lader slaat niet af en gaat ook niet in storing, dan is de beveiliging van het apparaat toch bagger?

Iig, als ik mijn GYS lader tijdens het laden een paar keer tegen de + of - tik en een vonkje trek, dan slaat hij gelijk af. Eigenlijk best logisch?
 
Ik begrijp die review niet helemaal. Hij trekt vonken, ontlaad een condensator op de polen, maakt een uur kortsluiting (prima test) en dan zegt ie: ik was teleurgesteld dat zelfs onder de meest barre omstandigheden de FOUT-indicatorlamp niet oplichtte. Hij brengt dat verderop alsof het een teken van kwaliteit is.. Maareh, als je bovenstaand kan flikken en die lader slaat niet af en gaat ook niet in storing, dan is de beveiliging van het apparaat toch bagger?
Als een apparaat na een uur kortsluiting nog gewoon werkt is de beveiliging prima, toch?
 
Ik had er twee. Een oranje en zo'n checkmate, 3 geloof ik :+ Allebei gratis en geen idee of ze het doen, want ik heb geen stroom bij de motor en de scooter deed het gewoon bijna nooit, maar de accu wel. Zelfs na drie maanden stilstand jakkerde ie keihard de startmotor rond. Niet dat daarmee het ding aan de praat ging, dat ging met trappen veel beter.
 
Dan heeft de ene een kortsluitbeveiliging en de andere een stroombegrenzing

dát zijn beide beveiligingen...

Eend.png


Als het er uitziet als een eend, loopt als een eend en kwaakt als een eend..... Dan is het een eend
 
Terug
Bovenaan Onderaan