accu en spanningsregelaar voor fireblade SC28 HELP

8 jul 2006
65
0
Almere

HELP
Naast nieuwe accu heb ik ook nieuwe spanningsregelaar nodig
Hoe sluit ik die aan? Zie foto, alles ligt een beetje los, kapot etc.
Zie foto, kan me niet voorstellen dat zo'n apparaatje het soort gebruiksaanwijzing heeft waar ik iets aan heb.

Betreft SC28 blok uit 1993
Wie kan me helpen

8 jul 2006
65
0
Almere

HELP
Naast nieuwe accu heb ik ook nieuwe spanningsregelaar nodig
Hoe sluit ik die aan? Zie foto, alles ligt een beetje los, kapot etc.
Zie foto, kan me niet voorstellen dat zo'n apparaatje het soort gebruiksaanwijzing heeft waar ik iets aan heb.

Betreft SC28 blok uit 1993
Wie kan me helpen

bakki72

Die hard MF'er
26 aug 2006
563
0
Franeker
Duidelijk te zien dat ie op n koelplaat en niet op de normale plek gemonteerd zit.
Even de kont er af en kijken waar de rode draden op de standaard draden(kleuren) zitten.
En dan vergelijken met n standaard regelaar(stekker)van n andere Blade..(iemand n piccie mischien?)
Je kan de boel ook meten denk ik,maar hoe weet ik niet..

8 jul 2006
65
0
Almere
Hoi,
Zit inderdaad niet op normale plek.
Is onderdeel van Harris , zit beetje buiten vanwege de koeling, maar levert volgens mij straks ook problemen met spatwater etc.

18 apr 2006
41
0
Betuwe
Ik heb even een foto van mijn "repair manual" gemaakt:

Ik zou de spanningsregelaar toch op een wat meer beschermt plekje zetten. Wel een mooie fiets!

18 apr 2006
41
0
Betuwe
De 3 gele draden in het schema komen van de dynamo. Met een multimeter kun je meten of de 3 rode draden bij jou de 3 gele van het schema zijn. Vind je het misschien handig als ik je een foto van het bedradingsschema mail?
Als je nog een nieuwe spanningsregelaar moet kopen, neem er dan een met koelribben!

8 jul 2006
65
0
Almere
Hoi,
Ja graag het schema,
heb echt wat uit te zoeken hier,
draden zijn ook in erbarmelijke staat
is beetje zichtbaar op de foto
bedankt voor je hulp