Accu intruder opladen en loshalen?

Myintruder

Rookie
30 jun 2011
18
0
vlissingen
Avond,

kan iemand mij vertellen of ik via een auto mijn motor aan de praat kan krijgen )accu is nl leeg'

heeft ook iemand een idee hoe ik mijn accu los kan maken
 
Ja, dat kan

Net zoals je een andere auto helpt met een lege accu.

Plus aan accu auto
plus aan accu motor
min aan accu motor of min aan frame motor
min aan frame auto of min accu auto

Even laten zitten, wat gas met de auto

Dan auto laten draaien (ev wat gas bij) en motor starten

Dan goeie rit maken met motor en accu is weer goed

Tenzij er iets is met je laadsysteem, maar ook dat kun je meten.

Hoe je accu los moet staat in je owners manual of het werkplaatshandboek.
 
Intruder heeft de accu op zo'n handige plek zitten waar je met startkabels eigenlijk niet bij kan en je de accu ook niet zo makkelijk eventjes er uit haalt.

Denk dat je het makkelijkst een lange schroevendraaier kan nemen, deze op de plus van de accu houden en er dan de startkabel op zetten.
Wel zorgen dat je de schroevendraaier bij het handvat vast hebt. :+
De massakabel zet je ergens op het frame/as moer.
 
Is die bout niet tevens de as van een lager dan?

Denk het wel?
Ik neem aan dat je doelt op slechte doorstroming van electriciteit?

Als ik een ohm meter op de min van de accu, en de kop van die bout zet, krijg ik verwaarloosbare resultaten.

Ook heb ik op bovenstaande manier vele malen ( door kapotte accu ) mijn brik zo gestart.
Je kan eventueel ook een blokophangbout gebruiken, wat jij wil.
 
Heey,

Ik had zaterdag hier een Intruder zonder stroom, wel met een nieuwe accu, maar aan het einde van de synchroon en kleppen en decompressie steldag, zoals ik elke twee maand gratis doe bij Intruder VS modellen, kwamen we erachter dat die de spanningsregelaar kapot had, en daarom de nieuwe accu leeggetrokken was doordat het 1 was die start met licht aan!

Echter die moest weer 170 kilometer terug rijden, naar Den Haag.

Ik heb een powerpack gepakt, en en een imbus sleutel die ik voorzien had van isolatie tape tegen de + pool aangehouden, en vervolgens massa gemaakt aan een stuk forward control, en toen 12 volt uit de powerpack op de imbus sleutel gezet, en hoppa starten maar.

(Keus was imbus daar daar een imbus op zat, maar dat had elk soort sleutel kunnen zijn, een pijp 10 had ook gekunt, wel goed isoleren dat deel wat sluiting kan maken!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan