De motor van mijn vrouw willen we na 2 jaar weer gaan gebruiken.
De accu zal hoogstwaarschijnlijk wel zijn overleden.
De spanning is in ieder geval 0 volt.
De motor start prima met startkabels op de autoaccu maar zodra we de startkabels lostrekken stopt de motor er ook mee.
Als de startkabels aangesloten blijven op de autoaccu
meet ik bij een hoger toerental geen hogere laadspanning.
Deze blijft ong. 12,5 tot 13 volt.
Wel merk ik dat als ik wat gas geef de koplamp wat feller gaat branden dus de dynamo geeft wel stroom.
Zou het probleem misschien met alleen een nieuwe accu zijn opgelost
of is er meer kapot zoals misschien de dynamo of de spanningsregelaar?
Ik heb al een nieuwe accu gekocht maar deze moet ik nog ophalen.
B.V.D. TLetje.
De accu zal hoogstwaarschijnlijk wel zijn overleden.
De spanning is in ieder geval 0 volt.
De motor start prima met startkabels op de autoaccu maar zodra we de startkabels lostrekken stopt de motor er ook mee.
Als de startkabels aangesloten blijven op de autoaccu
meet ik bij een hoger toerental geen hogere laadspanning.
Deze blijft ong. 12,5 tot 13 volt.
Wel merk ik dat als ik wat gas geef de koplamp wat feller gaat branden dus de dynamo geeft wel stroom.
Zou het probleem misschien met alleen een nieuwe accu zijn opgelost
of is er meer kapot zoals misschien de dynamo of de spanningsregelaar?
Ik heb al een nieuwe accu gekocht maar deze moet ik nog ophalen.
B.V.D. TLetje.