Accu kawasaki z1000

Poncho

MF'er
28 nov 2007
149
0
Reusel
Beste mensen,

Ik weet dat dit voor veel mensen een erg domme vraag is maar kreeg nergens info gevonden en dacht stel de vraag toch maar even.

Ik heb een navigatie systeem gekocht deze wil ik nu aansluiten op m'n kawasaki z1000 uit 2008 maar ik kan niet bij mijn accu komen. Het achterste zadel krijg ik er af maar het voorste niet (en hier zit de accu volgens mij onder).

De vraag weet iemand hoe ik hierbij kan komen of een andere tip hoe ik m'n navigatie moet aansluiten?

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg poncho

ps. ga vrijdag op vakantie dus hoe sneller ik antwoord hoe beter :P
 
Beste mensen,

Ik weet dat dit voor veel mensen een erg domme vraag is maar kreeg nergens info gevonden en dacht stel de vraag toch maar even.

Ik heb een navigatie systeem gekocht deze wil ik nu aansluiten op m'n kawasaki z1000 uit 2008 maar ik kan niet bij mijn accu komen. Het achterste zadel krijg ik er af maar het voorste niet (en hier zit de accu volgens mij onder).

De vraag weet iemand hoe ik hierbij kan komen of een andere tip hoe ik m'n navigatie moet aansluiten?

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg poncho

ps. ga vrijdag op vakantie dus hoe sneller ik antwoord hoe beter :P



Om het voorste zadel te verwijderen zit er onder je buddy een trek-lusje.
Het zit aan de linker zijde, je kunt de lus naar achteren trekken dan hef je de borging van het zadel op.

Je kunt idd ook de plus van je voeding op de plus van je achterlicht aansluiten en de min gewoon op de min van je accu.
Als je dit doet kan er alleen stroom lopen als je contact aanstaat en kan je accu nooit leeg lopen.

Maar in volgens mij kan het ook geen kwaad om hem direct op je accu aan te sluiten.
Je nav trekt pas stroom als hij op de mount is geplaatst.

succes
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reacties. Ga er vanavond meteen even naar kijken als ik thuis kom van m'n werk.

Is idd wel een goed idee om hem af te takken bij m'n lichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan