Accu leeg en motor doet dan raar?

BuGs_BuNnY

Die hard MF'er
9 feb 2002
893
0
Drenthe
Ik heb net mijn knipperlichten erop gebouwd.
12 uur mee bezig geweest ($@#)*$#@)
Maar goed ze zitten erop. :9
Echter Handy man himself |( heeft de accu laten aan staan.
LEEG. nu heb ik hem aangeduwd en hij doet het.
Echter knipperlichten doen een raar (wel goed aangesloten) en 1 en 2 versnelling happert die als ik weer even heel rustig aan rij.
Is dit omdat de accu leeg is? en hoe lang moet ik wel niet rijden voor dat ding weer vol is?
Veel vragen en hoop veel antwoorden :}
 
Hoe bedoel je raar?

Snel knipperen is verkeerd wattage. Als het wat anders is moet je ff wat meer vertellen.

Opladen van de accu: dacht bij beetje doorrijden moet ie met een 15 minuten rijden vol genoeg zijn om weer es te starten... dus zouden evt. problemen ook weg moeten zijn...
 
Op woensdag 24 juli 2002 22:43 schreef RogierG het volgende:
Hoe bedoel je raar? Snel knipperen is verkeerd wattage...
Of 1 kinpperlicht aan de rechterkant zit niet goed aangesloten (rechts knippert snel)
of een knipperlicht aan de linkerkant zit niet goed aangesloten (links knippert snel)
Maar 12 uur is wel erg lang en dan doen ze het nog niet, balen.
 
ja wat doen ze precies?

Bij een scooter kan het dat als je accu leeg/weg is je ontsteking niet goed meer werkt, bij een motor lijkt me dit onwaarschijnlijk.
Is het niet gewoon een kwestie van warm rijden?
 
De standaard knipperlichten hebben een bepaald wattage. Het knipperlicht relait is daar op afgestemd. Als jij er nu de standaard lichten van af sloopt en van die mooie kleintjes opzet is het heel goed mogenlijk dat er "lichtere" lampjes in zitten. Dus minder vermogen vraagende lampjes. Wat dus inhoud dat het relait sneller vol met stroom zit en weer een signaal afgeeft. En zo gaan je lampen sneller knipperen.

Ben geen electro technicus maar dat moet het ongeveer zijn. Toch?

:)
 
.....
12 uur mee bezig geweest ($@#)*$#@)
..
Echter knipperlichten doen een raar (wel goed aangesloten) en 1 en 2 versnelling happert die als ik weer even heel rustig aan rij

whoaaaaa 6 uur per knipperlicht :+ :+ ;) sorry.. :)

maaruh, haperen de knippers of de motor in de 1e en 2e versnelling. in het eerste geval: hoe kunnen knipperlichten haperen leg ff verder uit aub. Kan er zo niks van maken
 
Nou, ik heb vandaag even een eindje gereden en nu doet die het wel..
Moet alleen nog een 23w lampje hebben.
Maar bedankt voor de tips en denk dat ik mu nu wel red na een redelijke les te hebben gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan