Accu leeg!!!

kayhan

MF'er
25 mrt 2005
31
0
hoi jongens,heb nu ongeveer een maandje niet gereden.Wilde vanmiddag mijn R1 starten,maar tevergeefs!Zelfs de lampjes brandden niet eens bij het contact maken.Wat is verstandig?FF iemand laten duwen of eerst beter accu opladen???
Alvast bedankt
 
Tja, morgen is het zondag... en super weer...
En het nadeel van zondag is dat de winkels dicht zijn...

Dus ik zou hem aan laten drukken... en lekker gaan toeren met een maatje (voor het geval hij afslaat)...

Maandag zou ik iig. wel een nieuwe accu gaan halen, want 1 maand en je accu compleet dood... lijkt mij nie echt goeie...
 
dus met aanduwen moet het lukken???Neem an dat ie in zijn tweede versnelling moet net als bij mijn auto toch???
Alvast bedankt
 
Ligt eraan de huidige fietsen met injectie etc zijn volgens mij niet aan te drukken,met al die electronica volgens mij is dat ook niet goed,overstarten met auto is een optie maar hier kijk ook mee uit

een 99tiger r1 heeft volgens mij nog geen injectie dus die kan je nog wel aandrukken
 
Idd ff in de versnelling zetten, stukkie lopen, koppeling op latewn komen en bidden maar :P
 
R1 aanduwen in je eentje wordt moeilijk.......geloof me...

Geen klein heuveltje in de buurt?
 
R1 aanduwen in je eentje wordt moeilijk.......geloof me...

Geen klein heuveltje in de buurt?
gpz500s wordt je al moeachtig van :P
heuveltje is idd aan te raden.
Nog een kleine tip, zorg wel dat i loopt beneden het heuveltje, anders mag je dat t*ringeind weer omhoog duwen ;)
 
Als je R1 injectie heeft gaat aanduwen niet lukken. De motor gaat wel aanslaan, maar gaat met horten en stoten lopen omdat de injectiepomp stroom nodig heeft en die kan de (nog)lege batterij niet leveren. Ik heb het zelf voor gehad verleden jaar (door het alarm was de batterij ook helemaal leeg) en heb sindsdien altijd een druppelaar (d.m.v. een aansluitstekker gemonteerd op motor) aangesloten. Na het rijden effe de stekker in steken, en dan is ie weer klaar als ik volgende dag, week of maand wil rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan