Honda-noob
Die hard MF'er
Hoi iedereen,
Heb al gekeken met de zoekfunctie maar niets kunnen vinden wat hier op lijkt.
Vraag mij af in hoeverre mijn accu goed is en/of de dynamo nog goed werkt.
Honda CBF 600 SA (ABS dus) uit 2005.
Spanningsregelaar 2 jaar geleden vervangen toen ik stationair 16,6 V meette..
Wat nu:
Contact uit: ~12,20
Contact aan, licht aan: 12,06-12,01
Stationair 1300 toeren: van 12,6 naar 13,4 in enkele minuten.
Dit NET na een rit van 60 km snelweg...
Ik dacht dat accu bij stationair altijd rond de 14,4 zou moeten meten. Klopt dit?
Lang verhaal kort: accu verrot of dynamo problemen?
Dynamo moet ik nog doormeten, nog geen tijd voor gehad.
Excuus voor het ongemak met accu topic nr 76628382
Heb al gekeken met de zoekfunctie maar niets kunnen vinden wat hier op lijkt.
Vraag mij af in hoeverre mijn accu goed is en/of de dynamo nog goed werkt.
Honda CBF 600 SA (ABS dus) uit 2005.
Spanningsregelaar 2 jaar geleden vervangen toen ik stationair 16,6 V meette..
Wat nu:
Contact uit: ~12,20
Contact aan, licht aan: 12,06-12,01
Stationair 1300 toeren: van 12,6 naar 13,4 in enkele minuten.
Dit NET na een rit van 60 km snelweg...
Ik dacht dat accu bij stationair altijd rond de 14,4 zou moeten meten. Klopt dit?
Lang verhaal kort: accu verrot of dynamo problemen?
Dynamo moet ik nog doormeten, nog geen tijd voor gehad.
Excuus voor het ongemak met accu topic nr 76628382