Accu vervangen

PDvD

Banned user
11 mrt 2003
2.755
1
Oosterhout
Na vanochtend de Divi dus echt niet aan de praat te krijgen (en even niemand in de buurt te hebben met een koekblik om de accu daar aan te hangen) dus maar naar me ouders gefietst om daar hun koekblik te halen om zo op mijn werk te geraken.
Nu moet er dus denk een nieuwe accu in de Divi gehangen worden.
Kan iemand mij zeggen wat zo'n ding ongeveer moet kosten? Waar op te letten bijd e aanschaf etc...
 
Weet je zeker dat de accu dood is? of is hij alleen leeg? Heeftie lang stil gestaan?
Zoja, om dit de volgende keer te voorkomen gewoon een druppellader kopen. Zijn niet echt goedkoop (mijne was €49), maar wel erg handig zo in de winter.
 
Heb er de druppellader van de buruman aangehengen nu. Kijken oftie morgen goed wil starten.. deed ie net ineens plots wel. Druppellader gaf alleen aan dat de accu dus leeg was. Motor heeft slecht 4 dagen in de vrieskou buiten gestaan (met zijltje eroverheen).
 
Tis wel vrij fris de laatste dagen B|
Misschien was je accu ook al niet compleet opgeladen vóór die 4 daagjes rust. Met een beetje geluk scheelt je dit weer veel geld voor een nieuwe accu...
 
dit zijn de eerste tekenen dat je accu aan het afsterven is
ik zou een nieuwe gaan kopen
oude er uithalen en meenemen of het type opschrijven
geloof mij ,ik heb vaak zat met een lege accu gestaan (auto)
dit kwam allemaal door de kou
als het lekker warm trekt een accu het nog wel maar zodra het echt kouder wordt dan wordt de kracht beinvloed
leg maar eens een lege batterij effe in het zonnetje ;)
 
Weet je zeker dat de accu dood is? of is hij alleen leeg? Heeftie lang stil gestaan?
Zoja, om dit de volgende keer te voorkomen gewoon een druppellader kopen. Zijn niet echt goedkoop (mijne was €49), maar wel erg handig zo in de winter.

Ik zit met hetzelfde probleem!(CBR600)

Orginele accu kost 80 euro, en een imitatie 58 pleuro! Heeft iemand ervaring met een imitatie, en wat voor ervaring ;)

En wat is het beste?
 
Ik zit met hetzelfde probleem!(CBR600)

Orginele accu kost 80 euro, en een imitatie 58 pleuro! Heeft iemand ervaring met een imitatie, en wat voor ervaring ;)

En wat is het beste?
wat is origineel ,en wat is immitatie heeel vaaak worden er verschillende merken bij een fabriek gemaakt als b-merk dusss...
 
Terug
Bovenaan Onderaan