Accu voor custom

Ivarwer

Rookie
29 apr 2020
3
0
Hallo, ik ben bezig met een project (een scrambler van een Honda NX650 Dominator) en ben opzoek naar advies mbt een accu. Ik ben zelf niet thuis in die wereld. Ik zoek een accu van het formaat van een power bank ter vervanging van een 12v 8ah ‘normale’ standaard accu. Is daar een optie voor?
 
Lithium ion accus. Zijn kleiner, echter hebben ze wel een andere druppelaar nodig.

je kan ook een gel accu kopen, deze zijn even groot maar kan je wel op zn kant plaatsen.

ik ben op dit moment bezig een full size accu verstoppen onder een GL500. Kan alllemaal net aan
 

Bijlagen

  • 3BD6DA9A-0DEF-4F29-A795-93F5F34BAEB6.jpeg
    3BD6DA9A-0DEF-4F29-A795-93F5F34BAEB6.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 8
Hallo, ik ben bezig met een project (een scrambler van een Honda NX650 Dominator) en ben opzoek naar advies mbt een accu. Ik ben zelf niet thuis in die wereld. Ik zoek een accu van het formaat van een power bank ter vervanging van een 12v 8ah ‘normale’ standaard accu. Is daar een optie voor?
Wat je zoekt is een lithium ion batterij, aliant is bijvoorbeeld een merk dat ze maakt. Ze zijn wel iets groter als een power bank en de grote is afhankelijk van wat je er mee wil aanslingeren. Zo had ik er een die heel goed een 600cc motor kan starten maar toch echt te kort voor m’n 1000cc had.
 
Lithium ion accus. Zijn kleiner, echter hebben ze wel een andere druppelaar nodig.

je kan ook een gel accu kopen, deze zijn even groot maar kan je wel op zn kant plaatsen.

ik ben op dit moment bezig een full size accu verstoppen onder een GL500. Kan alllemaal net aan
even off topic , maar wat een geweldige mini schaar lift , waar heb je die weg ??
 
Lijkt mij geen goed plan, een powerbank is niet ontworpen om constant stroom te ontvangen van je dynamo/spanningsregelaar. Zou mij eerst door iemand met verstand van zaken laten bijpraten over dit plan als ik jou was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan