Accu?? Vstrom 650 2004

Rudyboy

MF'er
2 jan 2019
154
146
Assen
Hallo allen,

Gister wilde ik de motor even uit zn winterslaap halen omdat hij eigenlijk vandaag nodig was. Maar je raad het al contact ging nog, starten niet.

Accu aan de lader en na een nachtje was de spanning ook weer mooi opgelopen van 11v naar bijna 13v onbelast.
Vandaag contact starten en lopen!
Maar ik zag dat de accu spanning na het starten even stabiliseerde richting de 12.5 en vervolgens begon te zakken.

Even beetje gas en hij liep weer op maar al snel bij stationair zakte hij weer weg tot het punt dat ze motor uit viel.

Ik gok accu overleden? Nog manieren om dit verder uit te sluiten?

Alvast bedankt!
 
Verder nog nergens naar gekeken. Morgenochtend anders toch zelf eerst nog maar even aan de sleutel voordat het weer iets heel knulligs is🤣🤣 maar een afwateringsgaatje voor de bougies kan ik me zo even niet herinneren maar we gaan het zien.
 
maar een afwateringsgaatje voor de bougies kan ik me zo even niet herinneren maar we gaan het zien.

als dat verstopt zit, kan er water bij de bougie blijven staan (samen met ander vuil) en water geleid electriciteit. ipv de bougie dan te laten vonken geleid het vocht de electriciteit naar de massa.
bougiedop verwijderen, gaatje open prikken en alles rond de bougie proper blazen (met de bougie er nog in !)
 
Terug
Bovenaan Onderaan