accu willen opladen KTM 640 LC4 maar weet niet waar die zit

Ronald Peters

Rookie
22 okt 2009
10
0
Zevenaar
Hallo allemaal, mijn naam is Ronald Peters uit Zevenaar en ben helemaal nieuw hier en heb het volgende;
ik moet voor een kennis die maar 3 weken in Nederland verblijft per jaar en daarom dus heeft besloten zijn motoren Yamaha RN04 2001 en zo een KTM 640 LC4 2003 gaan te koop zetten maar het begint nu al bij het accu willen opladen van de KTM.
Kan nergens de accu vinden, vermoed zelf onder het zadel te vinden maar krijg zadel niet open......
Wie kan mij helpen??
Alvast bedankt :-)
Groeten Ronald
--------------------------------------------------------------------------------
 
Beste Gieltje bedankt voor de reactie maar weer, snapte al wel waar rechts zit maar is de accu dan dus dat kleine platte zwarte unitje met al die stekkers er aan achter die kap?
Alvast bedankt voor t antwoorden :-)
 
Orgineel zijn de meeste accu's zwart bij KTM. Er zitten 2 dikke draden aan, waaraan evt enkel dunne draden aan vast zitten. Als je het goed doet haal je de accu ( gedeeltelijk) eruit waardoor je beter bij de accupolen komt. De min aansluiten op de zwarte kabel en de Plus op de rode kabel van de lader.
Veel plezier
 
Dank je wel Gieltje voor de uitleg, dan heb ik de accu dus nog niet gevonden, wat ik zag zaten heeel veel draden aan, zat wel in rubber --> dacht al maar goed :-)
Mijn excuses trouwens voor leek zijn, heb wel ooit rijbewijs gehaald voor motorfiets en 3 weken geluk gehad op een Kawasaki 500 Mach 1 dacht ik en daarna nooit meer op een motor durven rijden haha..Nogmaals bedankt en zal morgen verder kijken en zoeken, weet dus nu dat t niet onder zadel zit.
Bedankt!
 
Heb nu de wph van mijn nieuwere KTM LC4 gepakt. ( dit is mijn derde KTM)
Zat de accu onder het zadel achter de luchtfilter onder een plastiek plaatje. :?
Misschien heb ik me vergist.

veel plezier
 
ik weet het niet maar mijn probleem is nog steeds ook om dat zadel er af te krijgen, daar zit ie onder volgens internet..
Sleutel naar rechts en dan zadel van achteren opwippen maar nog niet open te krijgen, ga morgen verder, wordt me nu te laat :-)
Toch serieus bedankt Gieltje voor de moeite
 
Laatst bewerkt:
Hangt af van het model LC4.
Kijk over er achter onder het zadel een soort slot zit met een kabeltje eraan.
Volg dit kabeltje et voila.
Anders zit het waarschijnlijk gebout op het frame.
Ik dacht dat je dan de zijkanten van het zadel een beetje moets optillen en met een dopje 10 losdraaien.
 
vind je het echt heel verstandig om ook maar iets aan andermans motor te doen als je niet eens weet hoe een accu eruit ziet en de vraag hebt of 'iets zwarts met draden' de accu is ?

Zonder vervelende opmerkingen te willen maken, maar als het mijn motor was zou je me het meest een dienst bewijzen door er niet dichter dan 1 3 meter bij in de buurt te komen.
 
Iedereen erg bedankt voor al de moeite, heb de 3 boutjes gevonden via de link van OLLIENL'owners manual' van de 2003 lc4
Maar dus nogmaals iedereen bedankt voor de tijd en moeite.
En als laatste ben niet zo een nix weter zoals de moderator vermoedt maar maakt niet uit :-)
Morgen loopt ie weer !
 
Terug
Bovenaan Onderaan