Acculader BMW

Status
Niet open voor verdere reacties.

smoky

Die hard MF'er
29 apr 2005
836
6
Is er interesse voor deze bmw acculader ?
zie foto!

VERKOOPMOTORKLEDING016.jpg


VERKOOPMOTORKLEDING015.jpg


VERKOOPMOTORKLEDING014.jpg
 
Laatst bewerkt:
heel stom mischien, maar is dat stekkertje niet alleen voor bmw ?of zeg ik nu iets doms :P
 
:Y

Als je bij een automaterialen handel even een contrastekkertje haalt (met dopje) en deze met een draadje en een zekering op je accu aansluit heb je een mooie druppellader !

Wel ff een mooi plekkie vinden waar je dat contrastekkertje op de motor zet.

Succes !
 
Laatst bewerkt:
heel stom mischien, maar is dat stekkertje niet alleen voor bmw ?of zeg ik nu iets doms :P

Ja, volgens mij past 'ie gewoon in elk stopcontact :+


Enneh, stekker er af knippen ander connectortje halen voor je eigen brommert en aansluiten op een contraconnectortje wat je bij dezelfde zaak haalt. Of de optie van de bovenbuurman hier. Werkt bij mij super! Wel ff checken of de amperes enzo goed zijn vor jouw accu :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, volgens mij past 'ie gewoon in elk stopcontact :+


Enneh, stekker er af knippen ander connectortje halen voor je eigen brommert en aansluiten. Wel ff checken of de amperes enzo goed zijn vor jouw accu :)

Nee, stokmans, hoe moet ie dan zijn luchtbedje opblazen ?

Erg handig zo'n stopcontactje.

en trouwens 1 ampere laadstroom/onderhoudslading kan een accu wel tegen hoor !
 
Laatst bewerkt:
Nee, stokmans, hoe moet ie dan zijn luchtbedje opblazen ?

Erg handig zo'n stopcontactje.

en trouwens 1 ampere laadstroom/onderhoudslading kan een accu wel tegen hoor !

Hoezo? Als je geen BMW rijdt, slaap je toch ook niet op zo'n luxe kampeermat? :+

Maar je hebt wel gelijk, met zo'n contra kan je wel lekker veel dingen van een beetje stroom voorzien (bijv. telefoon opladen tijdens trip, lampje in tent (...), bedje opblazen, tsja...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan