Acerbis koplamp is het wat???

Gipino

Die hard MF'er
29 aug 2003
627
1
Ik wil op mijn Honda xr650 een acerbis koplamp monteren, ik zit alleen nog met een paar vragen.
-Past de koplamp er zo op, of moet ik de kilometerteller verwijderen.
-Wat is de lichtopbrengst.
-Is het kwalitatief gezien wat.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/115730/466e27a04acae75151fa746adee0048d (50410000150_0.jpg)​
 
die wil ik ook....is Dot gekeurd ofzo in US...dus lichtopbrengst zal wel goed zijn.
Bevestiging is aan de vorkpoten met rubberbandjes, cockpit kan gewoon blijven zitten volgens mij


Acerbis is een van de betere merken voor dit soort dingen.
 
Ik wil op mijn Honda xr650 een acerbis koplamp monteren, ik zit alleen nog met een paar vragen.
-Past de koplamp er zo op, of moet ik de kilometerteller verwijderen.
-Wat is de lichtopbrengst.
-Is het kwalitatief gezien wat.

Heb je niet liever een halogeen koplamp? Heb ik ook op mijn XR650R. Acerbis kwaliteit is goed maar van sommige "nep" merken ook hoor. De logistiek van Acerbis is waardeloos dus als de dealer het niet op voorraad heeft kun je met een beetje pecht lang wachten... Niet alles van Acerbis heeft trouwens e-keur hoor!
 
Ik wil op mijn Honda xr650 een acerbis koplamp monteren, ik zit alleen nog met een paar vragen.
-Past de koplamp er zo op, of moet ik de kilometerteller verwijderen.
-Wat is de lichtopbrengst.
-Is het kwalitatief gezien wat.

Ik heb ooit ook eens precies zo'n koplamp gehad op mijn CR500. Het is een universeel ding wat in 99% van de gevallen zo op je motor past. De kwaliteit is volgens mij best in orde maar de lichtopbrengst is ondanks het E-keurmerk maar matig. Het is ook maar een 35Watt lampje. En mijn CR had ook nog eens een 40 Watt spoel dus dat hield niet over.
 
Met die fitting kun je niet veel hoger kwa wattage. Het blijft een brommerlampje... Alhoewel... Sommige brommers hebben tegenwoordig ook een beste puist licht.
 
Als het er het zelfde lampje in zit als origineel kan het wel, ik heb in mijn xr een 45/40w lamp in de originele fitting zitten. (ps kan de lichtspoel wel een halogeenlamp aan i.v.m. hogere wattage.)
Met die fitting kun je niet veel hoger kwa wattage. Het blijft een brommerlampje... Alhoewel... Sommige brommers hebben tegenwoordig ook een beste puist licht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan