Acer's speed....

Big Ace

Rookie
26 okt 2004
20
0
Leeuwarden
Vraagje:

Wat zijn de topsnelheden per versnelling, en natuurlijk de eindsnelheid in 5, aangaande een Yamaha ThunderAce.


Big Ace.
 
Laatst bewerkt:
Topsnelheid in vijf zo net boven de 260 echte kilometers per uur, al naar gelang je kleding, formaat, bandenspanning, weer etc.
En per versnelling kan je och zelf gewoon testen, nu e zelf een Ace hebt, zoals je elders schreef. :?
 
Ach, door het slechte weer ben ik niet aan echt testen toegekomen. Vandaar dat ik mede Acers deze vraag stel. Kleine moeite groot plezier, daar is dit forum toch voor?

full
 
Weinig donder in z'n aars dus :+
nou dat zou ik ok niet zeggen 145pk zou ik niet als weinig beschouwen. Ik heb z'n max snelheid nog niet gehaald(is ook mijn eerste motor dus doe het rustig aan) maar kan makkelijk in de 1 onveer 110 km/u halen. En de 6de versnelling ga ik pas echt missen als ik lang 180 rijd. ;)
 
in zn 1 gaat i bij mij bij de 120 het roode gebied in
top op de bank was bij mij 280 echte km's (is dus theoretisch)
voor de rest niet op gelet eigenlijk
 
Volgens mij is het zo dat de Thunderace op top iets harder loopt als de 1999 R1 dus ik denk dat je de Ace niet als langzaam kan beschouwen. :]

Let op ik bedoel maar een kilometertje of 3 / 4
 
Ik heb ook een Ace gehad. Geweldige motor trouwens. Ik heb hem 1x op top gehad en toen kwam de snelheidsmeter tussen de 285 en de 290km/h O-) , hij liep toen wel het rode gebied in op de toerenteller :o .

Dus... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan