VERKOCHT Acewell CA085-451 toerenteller / snelheidsmeter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rammelende Bak

Die hard MF'er
3 mei 2006
935
646
De Randstad
*VERKOCHT*

Acewell CA085-451 toerenteller / snelheidsmeter te koop. Deze is over van een project en is helaas maar één zomer gebruikt. Het viel me met het maken van de foto's op dat ik zelfs vergeten ben het beschermde folie van de teller af te halen _O- Dus zo goed als nieuw!

Het is een mooie multifunctionele teller met veel mogelijkheden. Ik had hem vooral vanwege de grote duidelijke analoog (met wijzer) aangegeven toerenteller. In het LCD-display zijn alle overige zaken af te lezen zoals:
  • snelheid (km/u of mijl/u)
  • tripmeter (2 stuks)
  • totaal kilometerteller
  • temperatuur (afhankelijk van waar je zelf de sensor inbouwt kan je olie- of watertemperatuur aflezen. Er zijn twee sensoren bij geleverd dus je kan ook beide aflezen als je wil) De achtergrondverlichting van de hele teller gaat blauw/rood knipperen op een vrij instelbare temperatuur (bijvoorbeeld vanaf 120 graden).
  • maximaal gereden snelheid
  • maximaal gedraaide toerental
  • maximaal bereikte temperatuur
  • gemiddelde snelheid
  • urenteller (in te stellen als herinnering voor onderhoud)
  • klok (12u of 24u)
  • voltmeter
Daarbij zitten er nog 7 LED-waarschuwingslampjes in verwerkt. Als deze niet aangesloten worden dan blijven ze gewoon zwart en vallen ze niet op. De symbolen op de waarschuwingslampjes zijn als volgt:
  • schakellampje (vrij instelbaar op toerental in twee stappen, knipperen en permanent branden)
  • neutraalstand
  • groot licht
  • brandstof waarschuwing
  • lage accuspanning
  • knipperlicht (L&R)
  • olie
Uiteraard wordt de teller geleverd inclusief alle bijbehorende accessoires (snelheidssensor staat niet op de foto maar zit er wel bij), gebruikshandleiding, stekkers en contra-stekkers en nog in de origineel doos. Normaal is de nieuwprijs van dit hele set zo'n €230,=. Omdat deze toch wel één hele zomer gebruikt is, mag hij nu weg voor €150,=

8faaf61336906614.jpg


4ecccb519049752.JPG


74764e1336906424.jpg


a2ac691336906467.jpg


bbc93a1336906589.jpg


2de4441336906439.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
3
Weergaven
352
Reacties
0
Weergaven
244
Reacties
1
Weergaven
549
Terug
Bovenaan Onderaan