Ach ja.......

SNOWMAN

Die hard MF'er
Donateur
20 okt 2002
997
1
Den Haag
Ducati-Blade.jpg


Honda/Ducati, Fireblade/916, 95N

3000mls, this one off special, built by ourselves, spec as follows, Standard Blade motor/frame, tank and loom. everything else 916, with Ohlins shock, hydraulic clutch conversion, Harris fully adjustable footrests, JMC converted 916 swingarm. This bike must be viewed, simply stunning.

|(
 
dit is wat voor de mensen die ducati willen rijden, maar toch de betrouwbaarheid van een japanner willen hebben :)
 
dit is wat voor de mensen die ducati willen rijden, maar toch de betrouwbaarheid van een japanner willen hebben :)

Bijna goed!!
Dit is wat voor de mensen die ducati willen rijden, maar toch het geluid van een japanse naaimachine willen houden :P .
 
sorry maar ik vind het totaal plaatje net niet kloppen. misschien komt het door het frame, ik weet het niet maar lijkt op het eerste gezicht leuk, maar hoe langer je er naar kijkt.... het klopt gewoon niet
 
Bijna goed!!
Dit is wat voor de mensen die ducati willen rijden, maar toch het geluid van een japanse naaimachine willen houden :P .

Welke mensen zouden dat willen dan?? :?
Iedereen zegt altijd dat het geluid van een duc het mooiste is (en dat is ook zo 8-) )
 
Voor elk wat wils... al is de kleur wel heel KTM, vind je ook niet? :)
Honda/Ducati/KTM? :) :) :)
 
Tis heel simpel. Ze hadden een ducati waarvan het blok in de soep was gedraaid (standaard) en ze hadden een fireblade met vette schade (ook standaard). Wat doe je dan?
 
Ach...ik ben niet zo heel merkvast en gebonden aan de typeringen die bij een merk horen. Vind alles wel leuk om te zien en leuk om te rijden. Als ze 'm nog ff zwart spuiten zou ik t toch een heeeel veeeel errug mooi machientje vinden.....
 
sorry maar ik vind het totaal plaatje net niet kloppen. misschien komt het door het frame, ik weet het niet maar lijkt op het eerste gezicht leuk, maar hoe langer je er naar kijkt.... het klopt gewoon niet

Idd, Dat frame lijkt echt niet mooi bij een Ducati. Ik had het zelf echt nooit gedaan, Een Ducati look-a-like met een honda sticker op de zijkant :? !? Desondanks is het wel heel knap gedaan!
 
Ik vind hem niet echt super... De verhoudingen kloppen niet echt. ´t Ziet er in mijn ogen gewoon niet lekker soepel uit. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan