Ach pleaase, leg um effe neer..

Trickshot

Die hard MF'er
27 apr 2006
528
104
Misschien ligt het aan mij als ik zo'n mongool zie stunten op zijn gloednieuwe Bmw. Maar bij mij rijst altijd wel even de gedachte van; Aaah, leg hem even neer..
Situatie; er is een brug aan het eind van de Kinkerstraat(Amsterdam) waar, als ie dicht is, een rij auto's staat tot aan de JP Heijestraat (straatnamen voor degenen die de lokatie kennen) Tussen de wachtende en de rij geparkeerde auto's ernaast komt zo'n patser-Bmw aantuffen die het niet kan laten even een wheelie te trekken van een meter of 10.
Ben ik dan een eikel als de betreffende gedachte door mijn hoofd schiet?
 
Laatst bewerkt:
Gedachten heeft iedereen wel eens.

Wat staat je precies tegen? Dat hij een dure motor heeft, dat hij een wheely kan maken, dat mensen hem zien?

Zou je blij zijn om te zien dat hij beide polsen gebroken heeft en 1,5 maand niets kan, of wil je alleen dat zijn motor onder te krassen zit?
 
Waarop staan die auto's te wachten dan?
Tot de brug weer dicht is jehh..

Er hoeft helemaal geen enkel botje gebroken te worden. Hij hoeft niet eens een schrammetje op zijn helm te hebben wat mij betreft. Een wheelie hoef ik niet te kunnen maar dat belachelijke gedrag staat me zo tegen. Motor mag van mij op zo'n moment best even tegen de grond ja..
Ik zal wel teveel naar funniest home video's kijken. :P
 
Laatst bewerkt:
Had de berijder khakis aan? Beetje een skatersoutfit? Dan heb ik m gisteren ook zien rijden in oud-zuid. Viel me op iemand met zo'n outfit op een BMW. (Ok, tis natuurlijk een GS en geen tourmodel en het merk is ook hard aan het imago aan het timmeren.)

Vind ut wel stoer eigenlijk, alleen bij lange na niet zo stoer als die meid die laatst bij de singel voor me reed op een crosser... met leren jasje/spijkerbroek/sneakers. (zou zelf niet snel meer zonder bescherming rijden maar toch)
 
Als je voor de rest niks zinnigs te posten hebt post dan niks.
Ik vind dit soort verhalen altijd wel leuk en misschien leert iemand er nog wat van. En ach, zo onaardig hoef je nou ook weer niet te zijn hoor *O*
 
charley! *O*

en andere mensen dat toewensen wat zelf ook een nachtmerrie voor je is :N

Misselijk :N
 
Had de berijder khakis aan? Beetje een skatersoutfit? Dan heb ik m gisteren ook zien rijden in oud-zuid. Viel me op iemand met zo'n outfit op een BMW. (Ok, tis natuurlijk een GS en geen tourmodel en het merk is ook hard aan het imago aan het timmeren.)

Vind ut wel stoer eigenlijk, alleen bij lange na niet zo stoer als die meid die laatst bij de singel voor me reed op een crosser... met leren jasje/spijkerbroek/sneakers. (zou zelf niet snel meer zonder bescherming rijden maar toch)

die gozer zie ik ook regelmatig rijden,lekker geluidje maakt dat blok van hem. :P

die meid heb ik nog niet gezien -O-
 
:Z

Het zoveelste BMW is kut-topic.

:Z

en alweer geschreven door iemand die geen BMW rijdt/kan betalen*


Toch: niet iedereen op een BMW trekt wheelies
Wheelies maken wordt ook vaak op andere merken motoren gedaan.

Dus TS: what's your point ??????? :j


* doorhalen wat niet van toepassing is.
 
:Z

Het zoveelste BMW is kut-topic.

:Z

en alweer geschreven door iemand die geen BMW rijdt/kan betalen*


Toch: niet iedereen op een BMW trekt wheelies
Wheelies maken wordt ook vaak op andere merken motoren gedaan.


Dus TS: what's your point ??????? :j





* doorhalen wat niet van toepassing is.

:^ :?
Zie dagelijks mensen die wheelies maken op SS motoren, waarom zie ik daar nooit een topic over terug dan :P
 
Laatst bewerkt:
Misschien ligt het aan mij als ik zo'n mongool zie stunten op zijn gloednieuwe Bmw. Maar bij mij rijst altijd wel even de gedachte van; Aaah, leg hem even neer..
Situatie; er is een brug aan het eind van de Kinkerstraat(Amsterdam) waar, als ie dicht is, een rij auto's staat tot aan de JP Heijestraat (straatnamen voor degenen die de lokatie kennen) Tussen de wachtende en de rij geparkeerde auto's ernaast komt zo'n patser-Bmw aantuffen die het niet kan laten even een wheelie te trekken van een meter of 10.
Ben ik dan een eikel als de betreffende gedachte door mijn hoofd schiet?


:Y
 
Misschien ligt het aan mij als ik zo'n mongool zie stunten op zijn gloednieuwe Bmw. Maar bij mij rijst altijd wel even de gedachte van; Aaah, leg hem even neer..
Situatie; er is een brug aan het eind van de Kinkerstraat(Amsterdam) waar, als ie dicht is, een rij auto's staat tot aan de JP Heijestraat (straatnamen voor degenen die de lokatie kennen) Tussen de wachtende en de rij geparkeerde auto's ernaast komt zo'n patser-Bmw aantuffen die het niet kan laten even een wheelie te trekken van een meter of 10.
Ben ik dan een eikel als de betreffende gedachte door mijn hoofd schiet?

Vind ik wel :W
 
Laatst bewerkt:
patser bmw? Ik verwachtte meteen een sportmotor van BMW... dit is geen patser motor. Dit is een motor voor echte mannen en zo lang hij een wheelie kan maken zonder schade te maken aan de auto's, dan zie ik geen probleem. Zo lang er maar geen kinderen spelen rond dat gebied.
 
patser bmw? Ik verwachtte meteen een sportmotor van BMW... dit is geen patser motor. Dit is een motor voor echte mannen en zo lang hij een wheelie kan maken zonder schade te maken aan de auto's, dan zie ik geen probleem. Zo lang er maar geen kinderen spelen rond dat gebied.

En hoe denk je dat het overkomt op de koekblikkers dan? Enige wat die denken is dat er weer zo'n aso motorrijder is. Daarbij lijkt een wheely maken in een stad (welke stad dan ook) niet echt de meest ideale plaats. Er kunnen teveel vreemde dingen gebeuren en remmen tijdens een wheely gaat ook niet echt optimaal :+
 
Mooie bike met goed geluid. Ik heb hem ook wel eens gezien. Het lijkt me idd wel een opgewonden standje. Missch een beetje compensatiegedrag...
 
Als ik iedereen die asociaal rijdt een valpartij moest toewensen, ik zou niet meer kunnen rijden omdat de weg vol gevallen mensen ligt :N

Als ik iedereen die niet even de moeite heeft gedaan om een spellingchecker over zein beright en topiktidel te laten gaan hetzelfde moest toewensen, van hetzelfde laken een pak...
 
Ik vind dit soort verhalen altijd wel leuk en misschien leert iemand er nog wat van. En ach, zo onaardig hoef je nou ook weer niet te zijn hoor *O*

:^

en of je een eikel bent omdat je zo denkt...ik denk niet dat 1 gedachte bepaald of je een eikel bent. Maar voor deze psyche analyse is het veels te vroeg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan