Ach pleaase, leg um effe neer..

dat is gay, iemand een crash toewensen... Dat soort woorden verwacht ik eerder van anti-motor luitjes zoals super burgerlijke types die alles haten wat geluid maakt en snel kan, of johnnies in hun civicsen en shit.

Not done om crashes toe te wensen, eikel :N
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij was het iemand die de motor net uit de winterstalling had en nog niet helemaal onder controle.....zodoende de weelie :+
 
Patser BMW ? ..... ik vind dat echt een prachtige motor..
Zou 'm graag willen hebben .. :]
 
Misschien ligt het aan mij als ik zo'n mongool zie stunten op zijn gloednieuwe Bmw. Maar bij mij rijst altijd wel even de gedachte van; Aaah, leg hem even neer..
Situatie; er is een brug aan het eind van de Kinkerstraat(Amsterdam) waar, als ie dicht is, een rij auto's staat tot aan de JP Heijestraat (straatnamen voor degenen die de lokatie kennen) Tussen de wachtende en de rij geparkeerde auto's ernaast komt zo'n patser-Bmw aantuffen die het niet kan laten even een wheelie te trekken van een meter of 10.
Ben ik dan een eikel als de betreffende gedachte door mijn hoofd schiet?


Dus een amsterdammer wacht eerst voor een dichte brug.

Waarop staan die auto's te wachten dan?
Tot de brug weer dicht is jehh..

Er hoeft helemaal geen enkel botje gebroken te worden. Hij hoeft niet eens een schrammetje op zijn helm te hebben wat mij betreft. Een wheelie hoef ik niet te kunnen maar dat belachelijke gedrag staat me zo tegen. Motor mag van mij op zo'n moment best even tegen de grond ja..
Ik zal wel teveel naar funniest home video's kijken. :P

Vervolgens komen amsterdammers er achter dat de brug dicht is en als een bmw rijder dat eerder door heeft gaan ze klagen?

Wij wachten altijd voor een open brug......
 
Laatst bewerkt:
Dus een amsterdammer wacht eerst voor een dichte brug.
.

Doorgang dicht, brug open. Whatever, strekking is duidelijk maar je had me wel. ;)

Dus maar 30% vind het een eikelgedachte. Dat valt me nog mee. })
 
Laatst bewerkt:
Had ik maar een gs.....


Kon ik maar een wheelie....






Eén (of allebei) van die 2 gedachtes toevallig gehad de laatste tijd? :P
 
Ik had vanmiddag een Ducati op m'n bumper die blijkbaar ook niet kon wachten om de eerste beste vrachtwagen te koppen
 
Ik had vanmiddag een Ducati op m'n bumper die blijkbaar ook niet kon wachten om de eerste beste vrachtwagen te koppen

Je hebt dus eerst een Ducati aangereden en je bent met Ducati en al gaan kleven op een vrachtwagen?

Ik denk niet dat ik dat hier had durven melden als het mij was overkomen. ;)
 
...Tja...

...ff de boel samengevat voor de TS...

...het is een BMW=kut...

...hij kan een wheelie=kut...

...jij bent jalloers=nog kutter...

...een BMW niet kunnen betalen=nog veel meer kutterder...

...leuk om te lezen dat je het zelf al bevestigd...

...TS vind zichzelf een eikel...

:+
 
Nederland zit vol met zeiktrutten die andere mensen willen beperken.

Hé Mike, lever gewoon je motor in en ga fietsen als de rest van alle grijze mensen... anders gaat het al snel te hard voor je ;)
ouwe zeurtor.

Het is net een bejaardentehuis, het eten is te warm ... het eten is te koud ... die vrouw heeft al 2 x opgeschept ... het weer is slecht ... de politiek ... de jeugd van tegenwoordig ... bla bla bla
 
Mensen die een wheely trekken met een "vul hier je favoriete motormodel in" op een verlaten weg, kan mij niet rekken wat er met hen gebeurt, de schade is enkel aan zichzelf (en mogelijks het straatmeubilair)
Mensen die tussen het volk/langzaamrijdende auto's een wheely trekken: bende aso's.

Beetje zelfregulatie is best op zijn plaats, vooraleer de overheid speciale patrouilles gaat inzetten tegen ALLE motorrijders...
 
Laatst bewerkt:
TS is gewoon een droef, en kan het niet hebben dat betrokkene op een GS rijdt en een Wheelie doet.

Dus TS: mondje dicht voortaan en je motor inleveren! :W
 
Psychologen hebben hier een vakterm voor……. “jaloers” :Z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan