Ach pleaase, leg um effe neer..

Tot de brug weer dicht is jehh..

Er hoeft helemaal geen enkel botje gebroken te worden. Hij hoeft niet eens een schrammetje op zijn helm te hebben wat mij betreft. Een wheelie hoef ik niet te kunnen maar dat belachelijke gedrag staat me zo tegen. Motor mag van mij op zo'n moment best even tegen de grond ja..
Ik zal wel teveel naar funniest home video's kijken. :P
Zonde van de mooie fiets! :9~
 
Poll: Is de TS een eikel?
[*]Ja de TS is een eikel
[*]De TS heeft gelijk
[*]flikker op met je poll


Tussenstand:

27249.png


Ook een poll maken? klik dan hier
 

Ik kan zelf geen wheelie maken en heb best respect voor motorrijders die de techniek goed beheersen.

Om het op de openbare weg te doen vind ik op zich ook niet zo'n probleem, mits er de ruimte is en je niemand anders schade kunt berokkenen dan alleen jezelf, mocht het toch fout gaan.

Bij de door jou geschetste situatie is die ruimte er niet voldoende.

Artikel 5 waardig dus, maar daar doelde je vast niet op. ;)
 
Laatst bewerkt:
Gedachten heeft iedereen wel eens.

Wat staat je precies tegen? Dat hij een dure motor heeft, dat hij een wheely kan maken, dat mensen hem zien?

Zou je blij zijn om te zien dat hij beide polsen gebroken heeft en 1,5 maand niets kan, of wil je alleen dat zijn motor onder te krassen zit?

nog mazzel, maar 1,5 maand met 2 gebroken polsen!!
 
Misschien ligt het aan mij als ik zo'n mongool zie stunten op zijn gloednieuwe Bmw. Maar bij mij rijst altijd wel even de gedachte van; Aaah, leg hem even neer..
Situatie; er is een brug aan het eind van de Kinkerstraat(Amsterdam) waar, als ie dicht is, een rij auto's staat tot aan de JP Heijestraat (straatnamen voor degenen die de lokatie kennen) Tussen de wachtende en de rij geparkeerde auto's ernaast komt zo'n patser-Bmw aantuffen die het niet kan laten even een wheelie te trekken van een meter of 10.
Ben ik dan een eikel als de betreffende gedachte door mijn hoofd schiet?

haha Puuuuuure afgunst:

http://www.youtube.com/watch?v=FoGARN1zwBQ

Ja, het ligt aan jou dus ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien ligt het aan mij als ik zo'n mongool zie stunten op zijn gloednieuwe Bmw. Maar bij mij rijst altijd wel even de gedachte van; Aaah, leg hem even neer..
Dat gevoel heb ik altijd bij jochies-met-capouchon die capriolen uithalen op "hun" scooter ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan