achter de schermen kijken op vrijdag 27 juni MotoGP

gixxergall5246

Die hard MF'er
27 jun 2006
630
0
HvH
Ik denk er over om op vrijdag 27 juni paddockkaartjes voor de MotoGP te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee, of het het geld wel waard is?
Bij de superbikes is het wel heel leuk, maar bij de GP kun je alleen onder begeleiding de paddock in. Ik weet niet of dat wel leuk is...
 
Tsja, kaartje kopen en zelf ervaren. Wat ik leuk vind, kan jij niks vinden...
 
Ik denk dat het tegen valt.
Bij de SBK is alles veel vrijer.
Motogp is te vergelijken met de F1.
Dus ik denk niet dat je zo overal lekker vrij kan rond lopen.

Maar als jij het het geld waard vind waarom niet toch?!
 
Ik ben nog bezig met de kaartjes, maar ik dacht ik vraag hier eens rond of er mensen zijn die dit al eens gedaan hebben bij de GP.
Ik kan wel een leuke korting krijgen, maar het blijft een hoop geld. Het is een arrangement, tour over het terrein, je helemaal volvreten in de VIPtent, en een rondje over de paddock. Hopelijk wel als de mannen daadwerkelijk aan het trainen zijn, en niet dat iedereen een beetje ligt te suffen in de motorhomes...
 
Ik zie die vip-gasten altijd het paddock rondje doen vanaf de hoofdtribune, dat is echt doorstappen! Bij Rossi staan ze dan 5 rijen dik, de rest is goed te bekijken. Wel gaan bij sommige teams de deuren dicht voordat de pitwalk komt, andere teams staan juist posters oid uit te delen.
Als ik de kans had, zou ik het wel doen! Maar that's just my opinion...

Edit: dat rondje door de paddock is dan dus niet tijdens een training, maar tijdens trainingen door. Dus sufgehalte is hoog.
 
Laatst bewerkt:
paar jaar geleden een keer gedaan via een arrangement van Sporttravel.
was op een donderdag (TT Assen).

het is wel leuk om het allemaal eens van dichtbij te zien.
de pitwalk was op een gezette tijd, ergens tussen 12:00 en 13:00 dacht ik.
voor de paddocktour moet je je opgeven in de Viptent en dan ga je met een kleine groep onder begeleiding van een hostess het paddock in.
Dat is wel jammer, je kunt dus niet vrij rondlopen.
we hebben toen 2 keer een tour gedaan.
 
Ik denk dat ik het toch maar doe. Het gaat mij niet zozeer alleen om Rossi, dus als iedereen zich daar staat te vergapen, moet ik toch wel een paar leuke piccies kunnen maken van de andere teams!

Als ze de deuren niet dicht doen tenminste.... B|
 
Laatst bewerkt:
let wel op dat voor 2008 het paddock opgesplitst gaat worden een apart paddock voor alle support klassen en een apart paddock voor de motogp die nog strenger wordt kwa toegang dan dat het dit jaar was
 
Oh...crap.
Maar betekent dat dan dat je dan helemaal niet meer in de paddock kan komen? Ik bedoel, hoeveel strenger kan het worden?
Als ik het zo hoor, wordt het wel een hele bevalling, zeg...
 
Oh...crap.
Maar betekent dat dan dat je dan helemaal niet meer in de paddock kan komen? Ik bedoel, hoeveel strenger kan het worden?
Als ik het zo hoor, wordt het wel een hele bevalling, zeg...


dit jaar hadden ze al een nieuw pasjes systeem ingevoerd. zodra je het paddock opging (working Area) moest je pasje gescanned worden, zodra je het terrein verliet ook weer laten scannen. doe je dat niet dan is je pasje ongeldig want dan zou je mogelijk fraude gpleegd kunnen hebbe.

ik denk meer dat het een soort van test was om te kijken hoe het systeem werkte, dit omdat men dus het paddock wil gaan opdelen.

de paddock tour weet ik niet hoe dat gaat lopen , dit jaar wsa het al wat lastiger om er in te komen. al heb ik wel een leuke wat meer relaxde tour gehad met als gids barry veneman ;)
 
Ik denk er over om op vrijdag 27 juni paddockkaartjes voor de MotoGP te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee, of het het geld wel waard is?
Bij de superbikes is het wel heel leuk, maar bij de GP kun je alleen onder begeleiding de paddock in. Ik weet niet of dat wel leuk is...

Ik heb ook een paar keer de kans gehad tijdens de TT in de paddock te mogen rondhangen.
Leuk om mee te maken, maar de wedstrijd valt er heel slecht te volgen.

Als je het graag wilt zou ik het zeker een keertje doen!
 
Ik wil dan op de trainingsdag in de paddocks kijken, op zaterdag wil ik gewoon lekker op de tribune zitten. Das toch wel het leukst! *O*
Ik ben er nog steeds mee bezig, maar ik denk dat ik het gewoon doen!
Ik ga toch zelf maar moet ervaren of het wat is!
 
Ik wil dan op de trainingsdag in de paddocks kijken, op zaterdag wil ik gewoon lekker op de tribune zitten. Das toch wel het leukst! *O*
Ik ben er nog steeds mee bezig, maar ik denk dat ik het gewoon doen!
Ik ga toch zelf maar moet ervaren of het wat is!

dat lijkt me de beste beslissing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan