achter wiellagers xv

maximjan

MF'er
5 feb 2008
208
1
Vriezenveen
Heb een probleem (weet die bestaan niet) heb nieuwe lagers geplaatst ,nu wil ik achter wiel plaatsen blijkt dat hij te ver aan getrokken wordt en tegen de cardan loopt.lkontact gehad met roukema ,volgens hen heb ik de goeie lagers ,maar te zien in het HWB zouden er twee lagers in moeten ,aan de cardan kant. als de as is aan getrokken zie je aan de remvoering kant dat gaatje te ver zitten .wie heeft hier ervaring mee ???? zie foto,s handWB
full
 
rear-wheel-xv750mk-1983_bigyau0902e-7_afa2.gif


Horen er echt 2 in. Zijn normale 6203 2RS lagers, bij elke lagerboer/bromfiets/witgoedhandel te koop.
 
Laatst bewerkt:
Ok dus gewoon bestellen er ffff inzetten en klaar ,kan ik met nummer naar een lager boer? hoe is het dan mogelijk dat je een zet besteld (roukema) dat dit er twee zijn . bvd jan
 
Dit zijn gewone standaard lagers die in 1000000 verschillende dingen worden gebruikt, van bromfiets tot wasmachine. Noem "6203 2RS" en elke zaak weet wat je bedoelt.
En bij Roukama ? Ik zou het niet weten ,"onwetendheid" ? Men gaat er vanuit dat er 2 lagers in een wiel zitten, en laat dat bij jouw motor toevallig 3 zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan