achteraan aangereden..

Philmille

MF'er
12 nov 2004
82
0
Hey,

Ff geschrokken vandaag....Ik reed van het werk nr huis op een secundaire weg met een aantal lichten achter elkaar.
Ik kom aan een stoplicht aan en zet me even rechtop om de rug wat te ontspannen, nog steeds geen wagens te zien naast me of achter me... Ik zet me terug klaar om te vertrekken het licht wordt groen en opeens knalt er een jonge dame met haar wagen achteraan op mijn motor.... :?

Ik stap af...ik hoefde mijn steun niet te gebruiken want mijn motor bleef zo ook mooi staan. Mijn eerste vraag aan de jonge dame "stond ik in je weg?"

En daar stond hij dan mijn 954RR blade, als een hond aan de ketting...Motor stak tot tegen de radiator van wagen die ook erg opgestuikt was vooraan. Ik begrijp niet hoe ik me recht gehouden heb.

Laser uitlaatje die een prachtig geluidje maakte staat recht omhoog, kont beschadigd, nummerplaathoudertje en nummerplaat stuk, achterspatbord stuk en wie weet is het achterwiel wel een ei, het sub-frame en achterbrug zullen opgemeten moeten worden....welwelwel wat een zooi maar het kon vele erger.

Uit ervaring van een vorig accident weet ik dat ik best nog eens langs de dokter ga want voel nu enkele uren na de knal al dat mijn rug niet dezelfde is als vanmorgen alsook mijn nek heeft een slag gehad...

Toen we de papieren aan het invullen waren kreeg ik van vele motards hulp aangeboden, bedankt mannen :} ... één uit de tegenovergestelde richting reed zelfs speciaal volledig rond om een kijkje te komen nemen en hulp aan te bieden. De jonge dame voelde zich erg schuldig en werd door vele motorvrienden neergebliksemd.....

Eén ding is zeker het is mijn tweede accident in 6jaar met de motor rijden....in beide gevallen was ik kansloos. :N

Benieuwd wat het nu gaat worden want van mijn eerste accident (2jaar terug) heb ik nog geen eurocent gezien.
De jonge dame gaf toe dat ze in fout was maar verzekeringen proberen alles te betwisten...

17/07/06 was geen toffe dag vr mij

Grtz
 
ben je er nog goed vanaf gekomen denk!
ik had laatst een pannekoek die ging even achetruit rijden terwijl ik achter hem stond :S hoppa kee kuipie enzo naar de klote :S
maare iedergeval succes er mee!
 
hmmz das altijd klote een ongeluk :N :N :N
maar aan de andere kant: jij hebt niks , schuldvraag lijkt volkomen duidelijk *O* *O* alleen erg jammer van de motor :Y :Y

:z koekblikken :r

sterkte!!
 
Bewijst maar weer eens dat de meeste koekblikkers hun ogen in hun zakken hebben zitten... suc6 met de afhandeling
 
Laatst bewerkt:
De jonge dame gaf toe dat ze in fout was maar verzekeringen proberen alles te betwisten...

Volgens mij gaat dat in deze kwestie geen probleem vormen :]

Balen dat je dit overkomt, maar je blijft er zelf nog best nuchter onder volgens mij :) Wel grappig die motorrijders die de schuldige neerbliksemen :+ Motorrijder vraagt of alles okeej gaat, jij zeggen dat dat wijf achterop is gereden en motorrijder gelijk :( :N :( :N :( die kant op _O-
 
ben je er nog goed vanaf gekomen denk!
ik had laatst een pannekoek die ging even achetruit rijden terwijl ik achter hem stond :S hoppa kee kuipie enzo naar de klote :S
maare iedergeval succes er mee!


dat is je eigen schuld, je moet maar niet zo dicht achter een auto staan
 
jeez man , dat zal schrikken zijn, wat moet je doen om gezien te worden tegenwoordig ? sterkte met alles
 
Sterkte joh, ik hoop trouwens ook dat het met je rug en nek mee zal vallen en dat het alleen de spanning is die erin is geschoten.

succes met afhandelen!
 
allereerst veel succes met jezelf en de afhandeling.
ik heb een vergelijkbaar ongeluk gehad toen ik mijn motor pas 6 dagen had. stond op de bourlevard in zandvoort te wachten achter een rijdje auto's, rijd er een knul van 19 zo tegen mijn achterwiel/uitlaat op. :X
hij zat denk ik zeker te kijken naar al dat mooie spul wat op de stoep nast de weg liep ofzo... de schade bleek relatief mee te valen: nieuwe uitlaat en achterwiel uitlijnen etc. :r
in ieder geval hebben we gelijk de schadepapieren in kunnen vullen en uiteindelijk alles in orde gemaakt met de verzekering.
wat ik gedaan heb is DIRECT de verhaalservice van mijn verzekering ingeschakeld bij de schademelding. dit heeft in mijn ogen de procedure wat versnelt want 6 dagen later was alles herstelt. alleen was toen mijn vakantie afgelopen |(
 
Kut zeg.... vrouwen... *D

Maar je moet inderdaad wel naar de dokter gaan hoor, met je nek en rug. Een whiplash wordt echt onderschat!
 
ai, hopelijk valt jouw inwendige schade mee.
het beestje wordt verzekeringstechnisch opgelapt lijkt mij of vervangen -O- zal ie loss zijn?

maarre intressante vraag zag ik hierboven voorbij komen, slachtofferhulp van schone dame !? zij bij jou achterop, jij bij haar achterop O-)
 
Ik had laatst ongeveer hetzelfde. Verhaal staat in dagwaarde berekenen
Heb de motor net weg gebracht en de monteur kon mij zo al wel vertellen dat hij TL verklaard zou worden.
Wordt voor mij een dure vakantie zo, omdat ik er zelf een hoop bij moet gaan leggen om weer motor te kunnen rijden.
 
Bedankt vr de reacties mensen.

Nek en rijgpijn is idd eerder van stijve spieren maar heb toch maar alle documenten in orde gebracht en een medisch attest ingevuld van mijn werk (was woon-werk ongeval). Whip-lash kan iets raar zijn en moest ik achteraf meer last krijgen ben ik toch met alles in orde.
Verzekering vd tegenpartij wordt ook op de hoogte gebracht van deze gegevens. Ik ben nog de ganse week thuis.

De motor is in goede handen (garage), ik heb samen met de garagist eens overlopen wat er allemaal beschadigd is en geloof me we hebben vandaag toch nog enkele dingen gezien die me gisteren nog niet opgevallen waren.

Morgen komt de expert, ik ben benieuwd....

Nu ga ik beginnen zoeken naar een nieuwe demper met een leuke sound... Iemand een goeie tip van wat er zoal allemaal leuke knallers zijn??
})
 
Expert is geweest en het bedrag dat ik krijg is ruim voldoende om de motor te herstellen.
Kheb eigenlijk enkel een demper en een achterspatbordje nodig om te kunnen rijden. De kont laat ik herspuiten als het seizoen voorbij is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan