mjpzwart
Rookie
Hallo allemaal, ik zal me eerst ff voorstellen, ik ben namelijk nieuw op dit forum.
Ik ben Maarten, kom uit Zwolle en heb sinds kort een cbr1000f erbij.
Nou heb ik alleen het idee dat ik met deze motor redelijk snel op het einde van de band zit, er ligt een prot-tech (nog nooit van gehoord) 180/55/17 band onder. Normaal gesproken met mijn vorige en andere motor fz 750 en fjr1300 houd ik normaal altijd wel kleine angststreepjes op de band over bij de cbr helemaal niet, geregeld dat ik hem moet corrigeren omdat ik mijn achterband voel glijden. Ook heb ik het idee dat ik deze motor bij dezelfde snelheid in de bocht de motor veel platter moet leggen dan de andere motoren maar uiteindelijk minder hard door de bocht kan omdat ik zo snel aan het einde zit. Ligt dit nou aan het type motor of omdat er gewoon een waardeloze band onder ligt ??? Het merk pro-tech zegt mij namelijk ook helemaal niks.
Ik ben Maarten, kom uit Zwolle en heb sinds kort een cbr1000f erbij.
Nou heb ik alleen het idee dat ik met deze motor redelijk snel op het einde van de band zit, er ligt een prot-tech (nog nooit van gehoord) 180/55/17 band onder. Normaal gesproken met mijn vorige en andere motor fz 750 en fjr1300 houd ik normaal altijd wel kleine angststreepjes op de band over bij de cbr helemaal niet, geregeld dat ik hem moet corrigeren omdat ik mijn achterband voel glijden. Ook heb ik het idee dat ik deze motor bij dezelfde snelheid in de bocht de motor veel platter moet leggen dan de andere motoren maar uiteindelijk minder hard door de bocht kan omdat ik zo snel aan het einde zit. Ligt dit nou aan het type motor of omdat er gewoon een waardeloze band onder ligt ??? Het merk pro-tech zegt mij namelijk ook helemaal niks.