achterband

markito

MF'er
12 nov 2006
48
0
goirle
hoi ik ben op zoek naar een achterband maar nu kan ik aan een avon komen tussen hard en zacht in het is voor mij honda vtr sp1 is dit een goede band of moet ik verder zoeken groeten markito
 
hoi ik ben op zoek naar een achterband maar nu kan ik aan een avon komen tussen hard en zacht in het is voor mij honda vtr sp1 is dit een goede band of moet ik verder zoeken groeten markito

Mijn ervaring met Avon is. :r

Banden zijn duur, maar je moet er niet op bezuinigen, dus ga voor een ander merk.
Bridgestone of Michelin ofzo.
 
idd bezuinig niet op banden dat moet jou recht houden. ik rijd op pirelli supercorsa's zijn echt super alleen slijten erg hard. ik denk dat de beste band voor de weg de
michelin pilot power is.
 
hoi ik ben op zoek naar een achterband maar nu kan ik aan een avon komen tussen hard en zacht in het is voor mij honda vtr sp1 is dit een goede band of moet ik verder zoeken groeten markito
Ik weet niet wat je rijstijl is, rij je alleen met droog weer, 365 dagen per jaar? etc. etc.

Michelins zijn erg goed De Pilot Power is op het moment zo ongeveer de beste sportband die je kan krijgen. Let wel dat je die met het koppel van een dikke twin vrij snel verslijt.
Ben zelf nu voor het nieuwe broertje van de MPP gegaan. De Michelin Pilot Road2 ( 2CT )

Ook de 2CT techniek ( harder loopvlak, zachte wangen ) Deze moeten het wat langer volhouden dan de MPP's. Aangezien ik zelf 365 per jaar rijdt, wil ik goede betrouwbare banden ook in nat weer etc. De MPR2 schijnen gewoon prima banden te zijn en met mijn paar gereden km's op de MPR's moet ik zeggen dat ze fijn rijden. ( pas 20km gereden vandaag na het opleggen )

Maar keuze genoeg, zou er nooit op besparen. MPP of MPR zijn je van het op het moment en zeker het geld waard.


Ps, waarom zien we jou niet hier: Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving?
 
ik heb hele goede ervaring met avon viper supersport banden.ze plakken als een gek,en ik ben zelf een bestuurder die van doorrijden houd zeg maar.rij zelf een zx7r.de achterband ging toch nog 6000 km mee.je moet er alleen niet mee in nat weet rijden.ze zijn warm,voor je de straat uit bent.dat was het wel.www.motorbandenmarkt.nl.groeten dario
 
Ik weet niet wat je rijstijl is, rij je alleen met droog weer, 365 dagen per jaar? etc. etc.

Michelins zijn erg goed De Pilot Power is op het moment zo ongeveer de beste sportband die je kan krijgen. Let wel dat je die met het koppel van een dikke twin vrij snel verslijt.
Ben zelf nu voor het nieuwe broertje van de MPP gegaan. De Michelin Pilot Road2 ( 2CT )

Ook de 2CT techniek ( harder loopvlak, zachte wangen ) Deze moeten het wat langer volhouden dan de MPP's. Aangezien ik zelf 365 per jaar rijdt, wil ik goede betrouwbare banden ook in nat weer etc. De MPR2 schijnen gewoon prima banden te zijn en met mijn paar gereden km's op de MPR's moet ik zeggen dat ze fijn rijden. ( pas 20km gereden vandaag na het opleggen )

Maar keuze genoeg, zou er nooit op besparen. MPP of MPR zijn je van het op het moment en zeker het geld waard.

Ik heb zelf op m'n SP2 de genoemde Pilot Road 2CT als achterband en vóór de Pilot Power. Bevalt me uitstekend. De MPR zit er nu 7100 kilometertjes op en gaat nog wel zo'n 1 à 2000 km. mee. De origineel gemonteerde Metzelers Z3 waren na 4100 km op.
Ik denk zelf dat ik wel tot de sportieve rijders behoor maar dan wel buiten de snelweg. Da's zo saai..


:W TenCats
 
Laatst bewerkt:
bedankt iedereeen voor de tips,
heb de avon toch maar niet gekocht,
heb nu de nieuwe bridgestone bt015 (speciaal voor de fireblade) dus past ook mooi op mijn sp-tje
thanks gr markito
 
Terug
Bovenaan Onderaan