Achterband

Sippie

MF'er
22 jan 2003
47
0
Zoetermeer
Wie oh wie heeft er een band te koop met de maat 190/50R17 voor mijn Suzuki TL1000R?

Gebruikt of nieuw..........

Ik hoor het wel.

Groet Danny
 
Sabra, Safe, Motoport of iedere andere willekeurige motorzaak.....

Enne...2e hands? :X B|
 
Omdat de achterband die ik nu heb bijna versleten,is ben ik gewoon op zoek naar een andere achterband.....gebruikt of nieuw die iemand verkoopt.............
 
Intelligentste thuis??????
Nee, da's de deurknop, die geeft iedereen een handje.... B|

Wat stel je nou voor een stomme vraag? Nieuwe banden koop je bij een motorzaak of bandenhandel, 2e-handjes gebruiken op straat vind ik te stom voor woorden...

Maar hé, 't is jouw feestje!
 
Nee, da's de deurknop, die geeft iedereen een handje.... B|

Wat stel je nou voor een stomme vraag? Nieuwe banden koop je bij een motorzaak of bandenhandel, 2e-handjes gebruiken op straat vind ik te stom voor woorden...

Maar hé, 't is jouw feestje!

Wat is er stom aan 2de hands bandjes op straat gebruiken :? :? :?
Gebruik ex-circuitbanden en die bevallen zeer goed :9 :9 :9

En het scheelt aanzienlijk in de portomonee :P :P :P :P :P :P
 
Be my guest, ik koop ze wel gewoon nieuw. Gaat mij om veiligheid en daar bespaar ik liever niet op...
 
gewoon een 180 erop man...breed zat..en veel meer keus...zelfs 2de hands...
 
en als je 2dehandsbanden wilt zul je wel moeten leren leven met een 180 band want 190 wordt bijna niet gebruikt op circuit
 
Aangezien bijna iedereen van 190 naar 180 gaat dacht ik dat er misschien wel iemand een goede 190er had...........is dat nou zo stom????????
 
Aangezien bijna iedereen van 190 naar 180 gaat dacht ik dat er misschien wel iemand een goede 190er had...........is dat nou zo stom????????
Dat klinkt al logischer maar zelfs die lui (En ja daar ben ik er één van!) doen switch pas als ie op is....

Succes met je zoektocht maar ik vrees dat je naar de bandenboer moet! En das ook weer jammer want dan heb je 10 april en dus banden dag bij menig motoport zaak gemist...10/20% korting plus gratis montage....

O...en als je toch voor een nieuwe gaat...hou het dan op een 180! Veel betere rij eigenschappen!!!
Nogmaals succes maar ik denk dat je weinig kans hebt....
 
ik heb net een 190 eronder laten zetten bt010
en ik vint et lekkerrrrrr maar hij stuurt nu beter mag ook wel der zat
michelin onder wat een prut
 
ik heb net een 190 eronder laten zetten bt010
en ik vint et lekkerrrrrr maar hij stuurt nu beter mag ook wel der zat
michelin onder wat een prut
Had je eerst ook een 190??? Want dan denk ik dat als je volgende keer naar een 180 zou gaan dat het je nog beter zal bevallen....dat was bij mij in ieder geval ZEKER wel het geval....stuurt veel makkelijker, lichter en ik gan nu al een stuk platter dan met een 190 band er onder....

Maar je weet wat ze zeggen...uitzonderingen bevestigen de regel... :?
 
Ik heb nu inderdaad een 190er en het bevalt mij eigenlijk prima, ik ben niet een rijder die helemaal plat gaat want die ervaring heb ik gewoonweg niet en en ik wil aan het einde van de dag nog graag mijn gezin zien....
 
wat een rare reacties hier.
waarom zou hij geen tweedehands band vinden ?
ik heb me net een "nieuwe" tweedehands gekocht.
iemand die zijn nieuwe banden (van nieuwe moto) verwisseld heeft voor een
setje diablo's.
hij tevreden met zijn nieuw setje , ik tevreden met zijn oude :)

zoek anders eens op marktplaats, iets meer keuze dan hier
 
ik weet nog mooooie 190 super corsas, gebruikt in 190 mail me maar dan neem ik je op in de mailing list van gebuikte circuit banden. ;)
 
wat een rare reacties hier.
waarom zou hij geen tweedehands band vinden ?
ik heb me net een "nieuwe" tweedehands gekocht.
iemand die zijn nieuwe banden (van nieuwe moto) verwisseld heeft voor een
setje diablo's.
hij tevreden met zijn nieuw setje , ik tevreden met zijn oude :)

zoek anders eens op marktplaats, iets meer keuze dan hier

Dan heeft die gozer zich erg laten naaien bij de dealer (met alle respect) want als ik een nieuwe motor koop dan worden ze afgelevert met de banden die ik wil. Tegen een fikse korting want die dealer kan ze makkelijk als nieuw verkopen!!!!

Maar het is natuurlijk wel mogelijk al is de kans niet zo heel groot in mijn ogen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan