Achterbrug Aixam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aixam Driver

Banned User
15 aug 2006
8
0
Grimbeert
Ik zal het hele verhaal even vertellen, het begon op een maandagochtend en ik was van plan mijn dag goed te beginnen, alleen god gloeiende tiefus tering ik reed mijn oprit achteruit af. Eeen boom gaf mij geen voorrang en ik knalde er boven op. Maar lieve mensen, kan ik dit bij de gemeente laten vergoeden? Moet ik een lul verhaal ophangen(waar ik overegens erg goed in ben) of moet ik de waarheid vertellen?

Graag jullie reacties..! Het gaat overegens over een Aixam 400SL superluxe!! 8-)
Brwaap! :]
 
Heb je mij nog nooit zien rijden??
Er staat "Sandrock" op het vooruit en "driver: Heiko Triemstra" op de zeikanten! Hij is super snel en ik own jullie allemaal op jullie brommertjes! Ben vaak te vinden in oost-Friesland en west-Groningen en overegens op de crossbaan Trimunt!
 
Heb je mij nog nooit zien rijden??
Er staat "Sandrock" op het vooruit en "driver: Heiko Triemstra" op de zeikanten! Hij is super snel en ik own jullie allemaal op jullie brommertjes! Ben vaak te vinden in oost-Friesland en west-Groningen en overegens op de crossbaan Trimunt!

_O- _O- _O-

"Dude" je bent een jaar ouder dan ik ben en je hanteerd deze taal ? _O- _O- _O-

Je denkt toch serieus niet dat men hier normaal gaat reageren op een "dude" die zich sinds vandaag zich heeft aangemeld en dit soort topics opent ?

"Ge-wel-dig" dit wordt weer een zwaai topic ..... :W :W :W :W :W :W :W :W :+ :+ :+

Grtzzz Simon. 8-)

(PS het zal wel een achteras zijn ;) )
 
Nee, it was een kat stakker!

Brommobiels zijn veel geiler! Je kan bijvoorbeeld gepijpt worden in zo'n auto zonder de wind om je oren te hebben en zo zijn er nog veel meer voordelen ten opzichte van een bromscooter!
 
:W

Heiko.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan