Achterbrug maken

Bike PenR is gestopt met de aktiviteiten Streetfighterbouw

en aanpassingen op maat.

BikePenR wenst iedereen veel suc'ces in de specialbouw.

Voor de liefhebber blijft de site nog even in de lucht

Onze huidige werkzaamheden gaan over GPS montagesystemen en

ontwerpen daarvan.

denk het niet :P
 
Ja,wat moet ik hier nou mee? :?
Is er nu helemaal geen concurrentie? :( *O*
 
denk het niet :P

Verbaast mij niks!Niet de eerste fighterbouwer die ermee kapt! :N
Kon je er fatsoenlijk van leven dan was het voor mij allang niet alleen hobby meer. O-)
Wil je er een goede boterham mee verdienen dan moet je custom shit gaan bouwen,daar zitten mensen met geld.Duidelijk voorbeeld is als er superstrakke fighters te koop staan,kun je aan de straatstenen niet kwijt! :N
Wat dat betreft heb ik een handicap(Dat ik niks met die customzooi heb :X )
:W
 
Nee,das waar...........de tijd zou er nu bijna wel rijp voor zijn . :9~
Het is gewoon een heel stuk onzekerheid waar je instapt met hypotheek en 3 van die opgroeiende kids.
Maar zou toch wel een lang gekoesterde wens zijn. :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
Nooit fulltime gaan doen Jerryt , markt is veel te beperkt . Lekker als hobby houden zoals je zelf al aangaf . Lekker je vaste baan houden en als jij zin en tijd hebt ff een framepje of brugje bakken . Ik heb er bij ons ook genoeg gezien die hun droom najoegen en na 6 maanden weer op de stoep stonden ; of ze alstublieft hun baan weer terug konden krijgen want het viel zwaar tegen allemaal . 15 uur op een dag werken om een beetje inkomen te genereren als dat al lukte . Ruzie thuis enz enz , dus bezint eer ge begint zou ik zeggen ;)
Nee,das waar...........de tijd zou er nu bijna wel rijp voor zijn . :9~
Het is gewoon een heel stuk onzekerheid waar je instapt met hypotheek en 3 van die opgroeiende kids.
Maar zou toch wel een lang gekoesterde wens zijn. :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Een beetje minder werken bij da baas dan?Heb net weer een geprekje gehad met mijn
supervisor.Het zit nog in de molen. :Y

Moet nou soms nee zeggen,ligt niet in mijn aart. O-)
 
Laatst bewerkt:
Een beetje minder werken bij da baas dan?Heb net weer een geprekje gehad met mijn
supervisor.Het zit nog in de molen. :Y

Moet nou soms nee zeggen,ligt niet in mijn aart. O-)


Moet kunnen hè minder werken :Y .....kun je nog wat meer mooie dingen maken :9~ !
 
Terug
Bovenaan Onderaan