Achterbrug maken

gribomba

MF veteraan
12 aug 2005
6.557
0
Etten-Leur
Aangezien ik twee linkerhanden heb zoek ik iemand die voor mij v/d winter een mooie achterbrug kan lassen.....het liefst in de buurt van Breda; da's wat makkelijker praten als je wat dichter bij elkaar zit....
 
Aangezien ik twee linkerhanden heb zoek ik iemand die voor mij v/d winter een mooie achterbrug kan lassen.....het liefst in de buurt van Breda; da's wat makkelijker praten als je wat dichter bij elkaar zit....
Ik zou jerryt 's PBen :Y

Die vent is een genie! :}

Alleen woont ie in Friesland en is wss erg druk... :/

Niet geschoten... ;)
 
Ik zou jerryt 's PBen :Y

Die vent is een genie! :}

Alleen woont ie in Friesland en is wss erg druk... :/

Niet geschoten... ;)


Ja, ik lees hier nogal vaak mee en idd het werk van Jerryt is :9~ :9~ :9~ !.Maar ie woont zo ver weg joh en dat communiceert zo moeilijk.
Dank je voor het meedenken iig :} !
 
Ja, ik lees hier nogal vaak mee en idd het werk van Jerryt is :9~ :9~ :9~ !.Maar ie woont zo ver weg joh en dat communiceert zo moeilijk.
Dank je voor het meedenken iig :} !

maar ze hebben tegenwoordig ook een telefoon in friesland hoor, dat praat echt makkelijk
 
maar ze hebben tegenwoordig ook een telefoon in friesland hoor, dat praat echt makkelijk


Buiten mijn 2 linkerhanden heb ik ook een gehoorbeschadiging; daarom doe ik alles in gebarentaal....maar dat geeft niets dat kon jij ook niet weten :N
 
Laatst bewerkt:
Buiten mijn 2 linkerhanden heb ik ook een gehoorbeschadiging; daarom doe ik alles in gebarentaal....maar dat geeft niets dat kon jij ook niet weten :N



Dan toch de post duif dus. 8-) O-)

Foto's nemen van bestaande bruggen en dan via paint duidelijk maken welke aanpassingen je wilt hebben.
En dan op de E-mail.
 
Ik zou toch Gerard lastig vallen als ik jou was :P


Kan altijd nog hè.....is gewoon jammer dat het zo ver uit de buurt is...van de andere kant...wat je van ver haalt is goed word altijd gezegd!
Maar ik heb de tijd wellicht dat iemand zich nog hier meldt.....
 
Kan altijd nog hè.....is gewoon jammer dat het zo ver uit de buurt is...van de andere kant...wat je van ver haalt is goed word altijd gezegd!
Maar ik heb de tijd wellicht dat iemand zich nog hier meldt.....

Er is nu eenmaal geen ander welke dat zo kan, dus de keuze is snel gemaakt.

Via mail begrijpt die " Fries " het ook wel hoor, heeft inmiddels al meer contact gehad met de bestaande wereld... ;)

Gewoon ff mailen met G. en je zal zien, komt helemaal goed, zelfs mijn achterbrug heeft G. perfect gemaakt... :Y
 
wat voor achterbrug wil je? tusse 2 achterbruggen kan veel verschil zitten!
wil je een relatief simpele, dus een lagerpunt met 2 kokers of buizen, met 2 verstelpunten aan het einde, een enkelzijdig iets ala ducati, of een buizenbrouwsel ala jerryt

ik woon in de buurt van breda, kan veel maken, ook rvs, maar voor gebogen buiswerk denkik dat je beter jerry kunt raadplegen.
 
Er is nu eenmaal geen ander welke dat zo kan, dus de keuze is snel gemaakt.

Via mail begrijpt die " Fries " het ook wel hoor, heeft inmiddels al meer contact gehad met de bestaande wereld... ;)

Gewoon ff mailen met G. en je zal zien, komt helemaal goed, zelfs mijn achterbrug heeft G. perfect gemaakt... :Y


Heb het inderdaad gezien ja; schitterend gewoon en als niemand zich meldt neem ik zeker contact met hem op :Y !
 
wat voor achterbrug wil je? tusse 2 achterbruggen kan veel verschil zitten!
wil je een relatief simpele, dus een lagerpunt met 2 kokers of buizen, met 2 verstelpunten aan het einde, een enkelzijdig iets ala ducati, of een buizenbrouwsel ala jerryt

ik woon in de buurt van breda, kan veel maken, ook rvs, maar voor gebogen buiswerk denkik dat je beter jerry kunt raadplegen.

Wil eigenlijk gewoon de originele brug maar dan van ronde pijp....quite simple dus...(om op te schrijven althans _O- )
 
Terug
Bovenaan Onderaan