achterbrug R1 loshalen, welke dopsleutel??

vraagje, welke sleutel moet ik gebruiken om mijn voordeur van het slot te doen ? :X


Kun je met de originele doen, maar ook met een grote bahco. Zet deze om het uit stekende deel van de cilinder en draaien maar. Links of rechtsom maakt niet veel uit. Misschien is het nodig om eerst de slotplaat te verwijderen. Dit kan met een oude schroevendraaier en eventueel een hamer. :P
 
Kun je met de originele doen, maar ook met een grote bahco. Zet deze om het uit stekende deel van de cilinder en draaien maar. Links of rechtsom maakt niet veel uit. Misschien is het nodig om eerst de slotplaat te verwijderen. Dit kan met een oude schroevendraaier en eventueel een hamer. :P


Als het toch kapot moet kun je dan niet beter even om een shovel gaan bij de plaatselijke aannemer??
Dan kun je tenminste gelijk je auto en je motor in de huiskamer parkeren...

:+
 
Als het toch kapot moet kun je dan niet beter even om een shovel gaan bij de plaatselijke aannemer??
Dan kun je tenminste gelijk je auto en je motor in de huiskamer parkeren...

:+

Moet je wel de sleutels hebben om die shovel te starten. Dit kan natuurlijk ook met een schroevendraaier die je met geweld in het contactslot ramt om vervolgens............................................blablabla
 
Goh bedankt allemaal voor het off topic gaan :?
Als de motor hier in de schuur zou staan zou ik inderdaad een schuifmaat pakken en gaan meten.
Maar aangezien de motor hier niet staat en ik eerst de juiste dop moet kopen om hem los te krijgen is het wel makkelijk dat ik weet welke dop ik moet hebben.

Maar het is natuurlijk nog winter en dan zijn er veel mensen die niets te doen hebben en geen sociaal leven en dus alleen maar hier onzin uit zitten te kramen. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan