Achterbrug RSV Mille 1000

Pat412

Die hard MF'er
22 jun 2004
432
0
Zuid_Beijerland
Het lijkt of de achterbrug van mijn Aprilia scheef staat tegenover het kontje!!
Dacht eerst dat het kontje scheef was maar na goed kijken lijkt het wel of mijn achterwiel er scheef in staat!!
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hier iets van?

Gr pat412
 
Is het niet gewoon het achterwiel dat scheef staat afgesteld tussen de achterbrug?
Als het goed is kun je aan beide zeiden een stelschroef vinden waarmee je de bout van het achterwiel naar voor of achter kunt zetten.

Meestal staan er op de achterbrug, bij de stelschroeven en de bout ook merktekens wat je kan helpen beiden kanten gelijk te zetten! :)
 
Knappe kerel die de achterbrug krom krijgt,
Wellicht inderdaad je wiel, of (lijkt me sterkt hoor) speling op het lager waarmee je achterbrug aan je frame zit (makkelijk te controleren)...
suc6
 
Er is toch een massale terugroepactie op die achterbruggen geweest? Moesten die niet allemaal vervangen worden?

Ik heb ergens een klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt...

Misschien heeft er ook wel helemaal niets mee te maken
 
Dat hij schuin staat ten opzichte van de kont zegt niet zoveel. Het subframe kan net zo goed krom zijn.

Er is inderdaad een terugroepactie geweest voor de achterbrug van de eerste nieuwe modellen, '04 en een deel '05 als ik het het met goed herinner. Dat ze scheurde kwam voor zo ver ik weet maar heel sporadisch voor.

Goede swingarm:
sb7upg.jpg


Slechte swingarm:
iclrpz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan