achterbrug ,velg, en toebeh cbr900 -sc28

Ga je er een langere brug in plaatsen?
edit.. je had een vfr brug erin toch?
Succes met de turbobike
Gr
Ed :W
 
Ga je er een langere brug in plaatsen?
edit.. je had een vfr brug erin toch?
Succes met de turbobike
Gr
Ed :W
ja ed ik heb een vfr brug ,maar kheb nog de triumph monobrug en de origineel achterkant van de blade,kheb ook nog een frame en kapot blok van een blade liggen
 
Het is voor mijn racer, dus alle mogelijke slijtagedelen :)


Bijv. linker + rechter kappen (koppeling en Dynamo)

Hij verbruikt wat olie, dus mischien ook de klepgeleiders etc.

Zo'n beetje alles is dus welkom zeg maar :P


daarom is het mischien handig te weten wat er mankeert aan het blok, dan weet ik ook wat ik er allemaal nog van kan gebruiken!

Je mag het me anders ook mailen met een prijsje hoor (of een complete prijs voor alle spullen die je van de balde hebt liggen ??

tuupke_@_wanadoo.nl zonder underscore's uiteraard.
 
Het is voor mijn racer, dus alle mogelijke slijtagedelen :)


Bijv. linker + rechter kappen (koppeling en Dynamo)

Hij verbruikt wat olie, dus mischien ook de klepgeleiders etc.

Zo'n beetje alles is dus welkom zeg maar :P


daarom is het mischien handig te weten wat er mankeert aan het blok, dan weet ik ook wat ik er allemaal nog van kan gebruiken!

Je mag het me anders ook mailen met een prijsje hoor (of een complete prijs voor alle spullen die je van de balde hebt liggen ??

tuupke_@_wanadoo.nl zonder underscore's uiteraard.
interesse in een kuipenset voor als je op je snufferd gaat? niet de hoofdprijs..
 
yep tuupke,het blok ga ik niet weg doen,krij namelijk met een turbo brommer,en kheb dan zelf geen stukken meer he,maar het frame met achter brug wiel en toebehoren en clipons mag wel weg bwj 94 met belgische dokumenten voor 350eur
[/quote]
 
yep tuupke,het blok ga ik niet weg doen,krij namelijk met een turbo brommer,en kheb dan zelf geen stukken meer he,maar het frame met achter brug wiel en toebehoren en clipons mag wel weg bwj 94 met belgische dokumenten voor 350eur

dat frame met papieren enz wil ik wel voor 350€

mail staat in men profiel
 
Terug
Bovenaan Onderaan