Achterbrug

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Mijn achterbrug komt in de verkoop,ga een andere bouwen om wat meer ruimte te maken voor de bredere band en de ketting en het optische aspect.
Deze word wel hetzelfde idee maar dan 2 buizen op elkaar gelast en met weer een brace eronder.Heb meerdere van die bruggen gemaakt. :Y
full


NEEEEEE,het wiel hoort er niet bij! :N
 
Laatst bewerkt:
hee G,

leuke brug! wat is de inbouwbreedte? en wat voor band past er nu maximaal in eigenlijk?


:W
 
Er kan een 180er(zat er ook in) in maar de beperkte factor is dan de ketting net tegen de binnenkant van de brace komt.Of een stukje afslijpen daar of het wiel een beetje uit de midden of een stukje van de band afslijpen(Had ik dus)
:W
 
Er zit maar een 180er om,wil er eigenlijk een 200er op hebben.Heb tussen het frame een dikke 25cm ruimte.Er komt een smalle ketting op(geen Oring) en het voortandwiel kan nog naar buiten.Volgens mij moet dat lukken toch?Wil er een bijna slick op hebben.
Daarom moet de achterbrug ook eruit.Dat is de beperkte factor.
Kan het wiel wat offset doen maar liever niet. :+
Het frame is toen(10 jaar geleden) gebouwd met een 160er bandje,gelukkig heb ik het frame toen redelijk wijd gebouwd.
:W

Ga puur voor het optische met deze fiets. :Y
De basis vind ik nog steeds goed. :+
 
Laatst bewerkt:
Krijg net via Jeroen :} een paar foto's binnen van mijn velgen (zaterdag halen) en zie dat hier ook een 180 opzit maar zou ook naar 200 willen dus ben benieuwd oh ja en zet 'm maar op de wachtlijst hoor :Y
full
 
Die zijn ook lekker Jos! *O*
Heb trouwens op Google zitten sneupen naar BBS motorfietsvelgen(nieuwschierigheid)maar kan er geen zak over vinden!(Alleen maar van die koektrommelvelgjes)
Mooie met deze velgen is dat je ze prachtig kunt afdraaien omdat ze helemaal in elkaar gebouwd zitten.(t.b.v.te uitlijning)
Komen deze velgjes in de CBX? O-)

Je komt op de wachtlijst,gvd ik haat die dingen! :(
 
Laatst bewerkt:
Die zijn ook lekker Jos! *O*
Heb trouwens op Google zitten sneupen naar BBS motorfietsvelgen(nieuwschierigheid)maar kan er geen zak over vinden!(Alleen maar van die koektrommelvelgjes)
Mooie met deze velgen is dat je ze prachtig kunt afdraaien omdat ze helemaal in elkaar gebouwd zitten.(t.b.v.te uitlijning)
Komen deze velgjes in de CBX? O-)

Je komt op de wachtlijst,gvd ik haat die dingen! :(


Blijkt niet veel voor te komen Gerard heb ik namelijk ook al gedaan en kon weinig vinden

De velgjes komen in de CBX

Ennuh wachtlijst ach we zien wel (misschien een paar overuurtje"s???) haha ik wacht wel af
 
Blijkt niet veel voor te komen Gerard heb ik namelijk ook al gedaan en kon weinig vinden

De velgjes komen in de CBX

Ennuh wachtlijst ach we zien wel (misschien een paar overuurtje"s???) haha ik wacht wel af

Vind ik trouwens ook niet erg,lekker uniek!Houden we wel van,ze zijn ook niet hetzelde als die van mij! :+
Paar overuurtjes uurtjes!!??? _O- Daar red ik het niet mee,kan beter mijn baan opzeggen,maarja ook niet verstandig in deze crisis. :X
 
Vind ik trouwens ook niet erg,lekker uniek!Houden we wel van,ze zijn ook niet hetzelde als die van mij! :+
Paar overuurtjes uurtjes!!??? _O- Daar red ik het niet mee,kan beter mijn baan opzeggen,maarja ook niet verstandig in deze crisis. :X
En hoe kom je dan aan je staale pijp.... :W
 
En hoe kom je dan aan je staale pijp.... :W

_O- Dat zijn alleen de (dure)rvs 316 pijpjes Dennis,die jij bedoelt,voor de uitlaatsysteempjes. (En daar heb ik nog heeeeeeel wat van liggen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Die zijn ook lekker Jos! *O*
Heb trouwens op Google zitten sneupen naar BBS motorfietsvelgen(nieuwschierigheid)maar kan er geen zak over vinden!(Alleen maar van die koektrommelvelgjes)
Mooie met deze velgen is dat je ze prachtig kunt afdraaien omdat ze helemaal in elkaar gebouwd zitten.(t.b.v.te uitlijning)
Komen deze velgjes in de CBX? O-)

Je komt op de wachtlijst,gvd ik haat die dingen! :(

volgens mij maakt bbs geen motorvelgen meer.
de importeur voor nl is iig continental (zeelfde gebouw als de banden dus)
ze maakten ook de velgen voor de duke bv
 
volgens mij maakt bbs geen motorvelgen meer.
de importeur voor nl is iig continental (zeelfde gebouw als de banden dus)
ze maakten ook de velgen voor de duke bv

Das goed nieuws!Blijven ze uniek! *D
Hoe issut trouwens met de SM?Nog niet klaar? :Z
 
Ik heb destijds bij Phoenix in Aken een hele partij van zulke wielen gekocht, met Wiwo en PVM hart. De velgbedden werden bij Akront en BBS ingekocht. Omdat ik nog wat harten overhad , probeerde ik de velgbedden rechtstreeks te kopen bij BBS. Ze zijn alleen maar geboord te koop voor autovelgen, zoek maar eens op Ebay onder felgenbett.
gelukkig heb ik toen nog wat losse setjes kunnen scoren via ebay. Sorry voor de topicvervuiling...
 
Lekker bandje,maar kan om mij nog wel minder profiel!En straatillegaal mag ook hoor. O-)

Nieuwe michelin One heeft ook niet veel profiel :o

Michelin-Power-One-Rear.jpg


Dit is de straat versie, race versie heeft dacht ik nog een paar streepjes minder maar weet niet of dat handig is als het wegdek een keer nat is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb destijds bij Phoenix in Aken een hele partij van zulke wielen gekocht, met Wiwo en PVM hart. De velgbedden werden bij Akront en BBS ingekocht. Omdat ik nog wat harten overhad , probeerde ik de velgbedden rechtstreeks te kopen bij BBS. Ze zijn alleen maar geboord te koop voor autovelgen, zoek maar eens op Ebay onder felgenbett.
gelukkig heb ik toen nog wat losse setjes kunnen scoren via ebay. Sorry voor de topicvervuiling...

Bedankt voor de info. ;) En hoezo topicvevuiling? :N
 
Nieuwe michelin One heeft ook niet veel profiel :o

[afbeelding]

Dit is de straat versie, race versie heeft dacht ik nog een paar streepjes minder maar weet niet of dat handig is als het wegdek een keer nat is.

Nog veeeeel te veeeel. ;)
Rij toch niet met nat weer. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan