*Achterhoek United 10* Jubileum!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja je heb wat gemist ja... mare was niet zo bot bedoelt namelijk

mare was het tempo van gister op de terugweg goed?

Ja hoor. Ik moet alleen erg goed oppassen dat ik niet veel te hard ga, anders mag ik het roze papiertje afgeven en dat zal mijn baas niet fijn vinden. Dus hou ik altijd ongeveer die 30 km/h aan. Behalve in de bocht natuurlijk O-) O-) O-) . De Faser begon met 150km/h wel een beetje de deinen in de laatste bocht voor Varsseveld. :X :X
 
Dion, heb je toevallig nog gekeken naar t MF-stickertje?

andere vraag: mag ik de Ardennen-movie in raw data op een dvd'tje?

:)
 
Ja hoor. Ik moet alleen erg goed oppassen dat ik niet veel te hard ga, anders mag ik het roze papiertje afgeven en dat zal mijn baas niet fijn vinden. Dus hou ik altijd ongeveer die 30 km/h aan. Behalve in de bocht natuurlijk O-) O-) O-) . De Faser begon met 150km/h wel een beetje de deinen in de laatste bocht voor Varsseveld. :X :X

ja maar dat kan ook nog komen omdat je een duo had.

is een mooi bochtje he ;)

alleen jammer datie "blind" is
en ik probeer mij ook aan de max 30 te hard te houden vanwege punten rbw. maarja is zo verleidelijk om even dat gas los te trekken. :9

kippie gaat deze week nog weer wheely's oefenen O-) :9
 
wanneer gaan we weer rijden :9

ik zit alleen met het gezeik van hoelaat ik weer terug ben van het werk B|
 
wanneer gaan we weer rijden :9

ik zit alleen met het gezeik van hoelaat ik weer terug ben van het werk B|
Donderdagavond wil ik gaan rijden. Weer is goed volgens de voorspelling.
Pascal kan ook al. Dat zijn er dus al twee.
Dus ik wil zo rond 19:30 vertrekken bij de mac in Doetinchem.


WIJ GAAN RICHTING DE KAPELWEG !!!!

Lezen "ze" dit en staan "ze" daar, dan kunnen wij vrij knallen de andere kant op :9

Genoeg gekheid, las in de krant dat er weer een motor-rijder van zijn sokken is gereden en weer door zo'n oud fossiel :(
Innemen die rijbewijzen zodra de botontkalking ingezet heeft. Dat zet pas zoden aan de dijk. Binnen twee jaar kunnen alle strepen en 60 borden weer verwijderd worden...
 
vind ik ook en dan moet ik ook nog zijn werk waarnemen!! ?? :Z
|(

niet liegen :N doe je normaal ook niet })

@ racekip ......opmerking was niet grof hoor ;) ...maar sinds die stuiter lukt t me niet om weer "dat gevoel" weer trug t krijgen om lkkr t kunnen rijden (alhoewel afg. zondag toch weer goed ging)

en tegen uurtje of 11 net nog n tripple A bus de oude terborgseweg op zien draaien, kwam bij ons d wijk uit .....kenteken niet gezien...
 
niet liegen :N doe je normaal ook niet })

@ racekip ......opmerking was niet grof hoor ;) ...maar sinds die stuiter lukt t me niet om weer "dat gevoel" weer trug t krijgen om lkkr t kunnen rijden small](alhoewel afg. zondag toch weer goed ging)[/size]

Ik had dat gevoel met een noodstop maken. keer op me bek gegaan en daarna nooit meer echt hard durfen remmen. tijdens de vro wel weer geleerd met een mega stoppie }) maar toch het zat de eerste paar keren aanremmen niet lekker in mijn hoofd :? zo van uuh moeten we nu echt een noodstop gaan oefenen..... en reken maar dat ik de eerste keer toen een lange remweg nodig had B|
 
Ik had dat gevoel met een noodstop maken. keer op me bek gegaan en daarna nooit meer echt hard durfen remmen. tijdens de vro wel weer geleerd met een mega stoppie }) maar toch het zat de eerste paar keren aanremmen niet lekker in mijn hoofd :? zo van uuh moeten we nu echt een noodstop gaan oefenen..... en reken maar dat ik de eerste keer toen een lange remweg nodig had B|
Vandaar dat ik aan het begin van het seizoen altijd mijn egen vro houd.
Effe naar een grote parkeerplaats en daar de speciale verrichten zoals je die in het examen doet nog eens over doen. Natuurlijk ook even wat stoppies en wheelys oefennen :P . Dan even wat bochten pikken op in- en uitvoegstroken om daar ook even aan te wennen. En dan pas kan mijn motor seizoen beginnen.... *O*

Ik snap ook niet dat jij dan al die tijd fijn gereden hebt? Je zat dus met angst om te remmem op de motor, dan had verkeerd kunnen aflopen.... Oh, dat gebeurde ook bijna, met hemelvaart :+
Ik heb gister de VRO2 film van RoyR zijn vader gezien, denk dat ik vro2 en 3 ook maar eens ga doen aankomend seizoen, dat kan geen kwaad.
 
Vandaar dat ik aan het begin van het seizoen altijd mijn egen vro houd.
Effe naar een grote parkeerplaats en daar de speciale verrichten zoals je die in het examen doet nog eens over doen. Natuurlijk ook even wat stoppies en wheelys oefennen :P . Dan even wat bochten pikken op in- en uitvoegstroken om daar ook even aan te wennen. En dan pas kan mijn motor seizoen beginnen.... *O*

Ik snap ook niet dat jij dan al die tijd fijn gereden hebt? Je zat dus met angst om te remmem op de motor, dan had verkeerd kunnen aflopen.... Oh, dat gebeurde ook bijna, met hemelvaart :+
Ik heb gister de VRO2 film van RoyR zijn vader gezien, denk dat ik vro2 en 3 ook maar eens ga doen aankomend seizoen, dat kan geen kwaad.

angst=nee, fijne gereden=zekerwel, af en toe zweet in de bilnaad=ja
en ik dacht met hemelvaart niet remmen want dan ben je sowieso weg.
 
net gezien, komt weer wat leuks aan voor d donkere/koudere avonden voor d ps2 liefhebbers (geloof ook tzt op pc)

http://www.super-bikesgame.com/ .......als 1e filmpje is afgelopen, kun je op next video klikken, zijn geloof ik iets van 5 filmpjes.....

@ Dion, }) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan