Achterhoek United (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wij waren helaas al sorry mensen zal de volgende keer iets eerder posten ok


puppy kerel bu-j alweer thus . i-j mot aan ow kleine denke , den kereltje of deerntje mot straks ook beetje makkes hebbe.
dus vol ri-jen en goed geld weglegge voor ow kleine
 
Laatst bewerkt:
Heb evt ook wel zin om mee te gaan :] als het droog blijft tenminste. Als ik teletekst moet geloven krijgt eerst het zuiden regen en daarna volgen wij.
Zal wel later op de avond zijn neem ik aan...

p.s. ga nu vast ff rijden, kijk straks wel ff op de kapelweg en misschien nog wel ff hier op het forum... later!

reed vlgs mij achter je aan net na de kapelweg..... ben via varsseveld-sinderen heengereden, en een stuk of 3 rondjes gedaan, en toen weer via aalten terug.....
 
Ook weer thuis van een fijn ritje!

Ben naar de kapelweg gereden maar niemand gezien, dit was om 20.00 uur.
Had ook mijn tank weer eens leeg dus daar bij de BP weer ff volgegooid.
Weer terug naar de kapel en daar 5 minuten gewacht maar wederom niks.
Hadden ook geen tijd of plaats afgesproken.. was dus ook puur op de gok ;)

Op de terugweg halverwege Westendorp bij de afslag naar dat kasteel nog wel een andere motorrijder gezien, deze ging "toevallig" dezelfde kant op als mij.
Reed mooi vlot achter me aan richting Halle Nijman - Halle Heide - Marienvelde waar hij afsloeg.
Gast had de gang er goed in, ging lekker samen.
Alleen geen flauw idee wie het was, ook niet kunnen zien wat voor soort motor het was in de spiegels :X

Naja, was weer lekker vanavond!
Nu eerst een biertje en een beetje tv kijken :p
 
puppy kerel bu-j alweer thus . i-j mot aan ow kleine denke , den kereltje of deerntje mot straks ook beetje makkes hebbe.
dus vol ri-jen en goed geld weglegge voor ow kleine
ja mag ik ook een keer vanaf zondag avond twee uur tot vanavond 18 uur gewerkt met maar 5 uur slaap mien dunk,en morgen vroeg om 6 uur weer in luxemburg staan en er wordt verwacht dat ik morgen avond weer binnen ben dus ik verdien ze wel..
 
reed vlgs mij achter je aan net na de kapelweg..... ben via varsseveld-sinderen heengereden, en een stuk of 3 rondjes gedaan, en toen weer via aalten terug.....

Zou best kunnen ja! Op een gegeven moment ging ik aan het einde van de kapelweg links richting rotonde volgens mij en daar weer links richting Aalten... jij ging ook die kant op :]

@ Flipmo: ik was om iets over 20:00 nog bij de kapelweg. Niks gezien. Tijdje later nog eens even gewacht bij het kapelletje. Zag daar wel een tourmotor en een Aprillia RSV of iets dergelijks voorbij komen... iemand van hier misschien?

Verder zag ik in de buurt van Zelhem volgens mij nog een redelijk grote groep rijden...
 
Over de kapelweg...

Ik hoorde vandaag van een klant (geen AU'er) dat hij recent was aangehouden op de kapelweg. Volgens de politie "moest het nou maar eens afgelopen zijn" daar op de kapelweg. Er zou niet alleen snelheid worden gecontroleerd maar ook je motor word bekeken op "onregelmatigheden"; bandenspanning, ontbrekende reflector, uitlaat geluid, papieren en dat soort gezeik. Hij vertelde ook dat er terplekke moet worden "ingeleverd", ik dacht dat hij daarmee de eventuele "onregelmatigheden" aan de motor bedoelde voorzover dat mogelijk is.

Maar als je dit leest "FH bij FW te V" vertel zelf het hele verhaal hier eens.
 
Mischien een idee om nog een laatste "afscheidsrit" te organiseren over een paar maanden voordat de motor weer wordt opgeborgen voor de winter.
 
:r

Zo dat is eruit.


Ik ga maar eens vroeg naar bed ... (
full
) O-)
 
Mischien een idee om nog een laatste "afscheidsrit" te organiseren over een paar maanden voordat de motor weer wordt opgeborgen voor de winter.


we hebben nog geen eens een kennismakingsrit gehad ...
dit was al niet te organiseren ivm met allerlei hindernissen .....
na wie weet gaat dit dan lukken ?????
 
Zo puppy power gaat maar weer aan het werk vandaag.......... :r :r

@ducatione: ik zou zeggen probeer het een s te organiseren...... :+
@sub: jij was mooi op tijd,had vrouwtje ook weer eens geluk he
@vfr dreamer: wat doe jij nog wakker om twee uur dan.................... :+
 
Over de kapelweg.

Een collega van mij die woond daar aan de kapelweg daar waar die flitspaal staat.
Zijn broer heeft daar een camping.
Gisteren hebben ze erg veel last gehad van drie motorrijders die daar steeds heen en weer reden.
Zijn broer had er nu echt genoeg van en was in staat om een balk op de weg tegooien. :( :(
Maar hij heeft besloten om vandaag dus naar de politie tegaan en naar de gemeente want hij heeft er nu echt genoeg van.
Dat vertelde mijn collega.
Dus ik zou zeggen kijk goed uit op de kapelweg nu.
 
hmm ben er gisteren wel een paar x heen en weer gereden (3x)
Dit om te kijken of ik jullie ergens zou tegenkomen.
Zag de laatste keer wel 2 mensen daar bij die nep flitspaal staan druk gebaren aan het maken.

Zal er dus uitkijken daar, gelukkig hebben we nog een leuk weggetje in Zieuwent ;)
 
hmm ben er gisteren wel een paar x heen en weer gereden (3x)
Dit om te kijken of ik jullie ergens zou tegenkomen.
Zag de laatste keer wel 2 mensen daar bij die nep flitspaal staan druk gebaren aan het maken.

Zal er dus uitkijken daar, gelukkig hebben we nog een leuk weggetje in Zieuwent ;)




ja dan was jij dat dus. Hij zei ook al dat hun gebaren hadden gemaakt naar de motorrijders.hahaha
 
ja dan was jij dat dus. Hij zei ook al dat hun gebaren hadden gemaakt naar de motorrijders.hahaha

Ik zag die mensen daar ook, wist niet dat daar een camping was. Ze gebaarden wel wat maar dat was volgens mij niet echt voor mij bedoeld hoop ik dan :P

En idd Flipmo, voor zieuwent linksaf en aan het einde van die weg recht en meteen weer links richting Marienvelde! Mooie bochtjes daar :}
 
Zo en puppy power is ook weer terug....... :Z :Z :Z

@sponce:hoop dat die broer van je collega zo verstandig is om die balk te laten liggen want denk dat ie dan de camping kan sluiten als er iets gebeurd
@turbo:ga idd nog op de motor zitten lekker uitwaaien want hier thuis is het ook niet uit tehouden en al zeker in bed niet..
@flipmo:anders gaan we gewoon dijkjes rijden is ook mooi om te doen...
@trancer:die gebaren waren dus wel dergelijk voor jouw bedoeld en voor flipmo,ik zou zeggen gewoon terug zwaaien... :9 altijd vriendelijk blijven.
 

Grrr, stelletje dieven :P Maar beter met iemand van ons zelf als openingspost.

ai....










subzero is nu topicstarter :X

Ik bedoel maar...

(wel degene die de meeste tijd heeft voor MF)

Ben weer terug van een weekendje Cochem en omgeving.

Wat is het geweldig om daar te rijden zeg :} We hebben een beetje pech gehad met het weer, maar toch nog zo'n 1000 km gereden. De rit er naartoe en zaterdagochten heeft het geregend. De rest van de tijd was het droog.

Geweldige bochtjes gepakt, en lekker niet al te druk op de weg. Met drie motoren de groep aangevoerd, en we hadden de gang er goed in :P Nog een paar fijn afdalingen met echte haarspeldbochten gedaan :} Maar kreeg m'n knie maar niet aan de grond

Het hotel was echt waardeloos (zie www.motor-forum.nl/forum/topic.php/72058 )

De terugweg tot Aachen via slingerweggetjes, en toen de Autobahn op. Er reed een sjoppert mee, dus dat ging niet zo snel. Af en toe een beetje achtergebleven, om daarna met dik 240 de groep weer voorbij te stuiven O-)

Al met al een geweldig weekend met maar één oei-moment (tijdens het onbenulligwegrijden in een klein plaatsje brak de achterkant behoorlijk uit, maar ik kon hem nog net houden ;) )

Triton!!! ;)

oooookkkkk.

Omdat we nu een nieuwe topic starter hebben.
Kunnen we binnen kort weer een bbq verwachten toch.
Dat organiseren topicstarters toch :+

Dus marlon ik ben benieuwd.

:^

En wil je die zooi van members kopieren? Of onnodig?

Zo en puppy power is ook weer terug....... :Z :Z :Z

@sponce:hoop dat die broer van je collega zo verstandig is om die balk te laten liggen want denk dat ie dan de camping kan sluiten als er iets gebeurd
@turbo:ga idd nog op de motor zitten lekker uitwaaien want hier thuis is het ook niet uit tehouden en al zeker in bed niet..
@flipmo:anders gaan we gewoon dijkjes rijden is ook mooi om te doen...
@trancer:die gebaren waren dus wel dergelijk voor jouw bedoeld en voor flipmo,ik zou zeggen gewoon terug zwaaien... :9 altijd vriendelijk blijven.

Mooie oefen foto's met zo'n strontfabriekjes op je arm in het oude topic btw...
Als ik zie dat er ook maar iemand iets op de weg gooit issie aan de beurt. Zo breng je ook niet hard rijdende motorrijders in gevaar :(



Ik ben nu weer weg moet nog een begin naar Zwitserland maken.
 
misschien zie ik je vrijdag avond nog wel op de terug weg moet mss vrijdag nog ff snel op en neer naar karlsruhre maar dat doe ik in een dag want heb een hekel aan zaterdag binnenkomen,en ben nu toch de hele week als groente boer aan het rond rijden s`nachts weg sàvond weer thuis en ritten van 800 tot 900 km op een dag dus kan dat er nog wel bij toch...... :9
 
hey redx11 heb je je nog niet bijgevoegd bij de au bende .

foto plaatsen doe je met [imgatt*] zonder dat * ERTUSSEN



@ puppy tja mika moest fles hebben om 02.00 uur s`nachts dus meteen maar combineren met mf , kan ik hem vast 1 en ander vertellen over computers onder het mom van jong geleerd oud gedaan ...
 
hey redx11 heb je je nog niet bijgevoegd bij de au bende .

foto plaatsen doe je met [imgatt*] zonder dat * ERTUSSEN



@ puppy tja mika moest fles hebben om 02.00 uur s`nachts dus meteen maar combineren met mf , kan ik hem vast 1 en ander vertellen over computers onder het mom van jong geleerd oud gedaan ...
En who the fuck is redx11,of praat je altijd in jezelf......... :+
en vertel hem maar dat ie s`nachts mot slapen ipv eten,hier zit er ook een die s`nachts honger heeft













:+
 
En who the fuck is redx11,of praat je altijd in jezelf......... :+
en vertel hem maar dat ie s`nachts mot slapen ipv eten,hier zit er ook een die s`nachts honger heeft













:+
na redx11 mag zich zelf voorstellen .....omdat ik niet in mezelf praat


en jij komt er ook nog wel achter ;) dat jij als papa ook eruit mag om je kind dan eten te geven . whaaa pupy komt daar nog wel achter .. :Z :z :Z


 
hmm ben er gisteren wel een paar x heen en weer gereden (3x)
Dit om te kijken of ik jullie ergens zou tegenkomen.
Zag de laatste keer wel 2 mensen daar bij die nep flitspaal staan druk gebaren aan het maken.

Zal er dus uitkijken daar, gelukkig hebben we nog een leuk weggetje in Zieuwent ;)


is het nu een echte of een nep flitspaal dan? want keb niks gezien, ging te snel denk :P .....

moet wel zeggen dat de meeste mensen die hun tuintje aan het harken waren, niet erg blij opkeken :P

en trancer, je verhaal klopt idd, doe ik vaak daar, 'rondje kapelweg' :)

en verder, tussen zieuwent/marienvelde is de witte rieteweg. ik rijd daar dagelijks, naar mijn werk (heide smid, in halle heide) :] . mooie woon/werk route. ik zie daar eigenlijk nooit overdreven veel motoren, dat valt me wel op. het is ook minder overzichtelijk dan de kapelweg.

mayb idee om daar vooraan bij het bankje (als je vanaf zieuwent komt, en je afslaat de witte rieteweg op, zit daar meteen een bankje), en een keer af te spreken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan