Achterhoek United (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.

CitizenErased

MF veteraan
13 nov 2001
6.622
25
Oceania
Zie topic:
Oudejaarsavond 2004

1e topic:
Achterhoek united
is gesloten omdat het topic te groot werd en de performance van het forum naar beneden haalde. We gaan hier dus verder.
Wil je iets in de startpost hebben (aangepast) mail mij dan even.

Hieronder de members van AU. Sta je er niet in of niet volledig, mail me...

aumembers2.jpg



Ready.....
 
Laatst bewerkt:
zal ik eens met mezelf gaan praten :?















nee laat maar.... dom gelul altijd.....


toch maar dan?


nog nieuws?
neeuh
mooi
vind je...
mwoag
:Z
ja zeg dat wel
ik ga maffen
strak plan mzzls
 
Ben weer terug van een weekendje Cochem en omgeving.

Wat is het geweldig om daar te rijden zeg :} We hebben een beetje pech gehad met het weer, maar toch nog zo'n 1000 km gereden. De rit er naartoe en zaterdagochten heeft het geregend. De rest van de tijd was het droog.

Geweldige bochtjes gepakt, en lekker niet al te druk op de weg. Met drie motoren de groep aangevoerd, en we hadden de gang er goed in :P Nog een paar fijn afdalingen met echte haarspeldbochten gedaan :} Maar kreeg m'n knie maar niet aan de grond

Het hotel was echt waardeloos (zie www.motor-forum.nl/forum/topic.php/72058 )

De terugweg tot Aachen via slingerweggetjes, en toen de Autobahn op. Er reed een sjoppert mee, dus dat ging niet zo snel. Af en toe een beetje achtergebleven, om daarna met dik 240 de groep weer voorbij te stuiven O-)

Al met al een geweldig weekend met maar één oei-moment (tijdens het onbenulligwegrijden in een klein plaatsje brak de achterkant behoorlijk uit, maar ik kon hem nog net houden ;) )
 
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

@VFRdreamer : Geweldig man ! Nu is he echt uit met de rust, en het doorslapen :z :z
@Puppy : Lekker met mijn vrouwtje zitten chatten? 8-)


na poske kun je wel stellen : ben blij dat ie thuis is maar :Z maar zit s`nachts niet echt fit zijn flesje te geven .....
 
Wat heb je gedaan dan dat hij zich aangeevallen voelde???


na was gisteren wissel van au deel 2 alleen baksteen had die aangemaakt , heb hem verteld dat ik er niet mee eens was .
en heb hem meteen verwijten gemaakt over die bekeuring die ik vorige week gekregen heb voor 20 km/h te hard ..
vond ie niet leuk en voelde zich persoonlijk aangevallen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan