* Achterhoek United 23: de Plok Editie *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo...
Ik start morgen de baby GSXR nog een keer.

Morgen ochtend even wassen, en dan ergens een paar foto's maken.
Iemand nog tip's voor een leuke lokatie?

Tankstation of garage... daar hebben ze vloeistof dichte vloeren :P })









Nee, beetje indrukwekkend spul moet je hebben. Grondverzet materieel, bijzonder gebouw mooi landschap...
 
topppunt van motor rijden (A) kneedownen op een bmw uit 1959 met bril dus..

wel grappig al die fotos :) ps. kan je met dat ding ook wheelien?

@ cyper.. er zit idd wel een verschil tussen koperdraad in je uitlaat (blauwe vlammen) en de buitenkant je blok.. k hoop dat er bij jou toch wel temp.verschil in zit..

blok covers? is dat zo iets als die doppen die je in je frame kan draaien tegen omvallen?

@hans. k kom volgende week keertje langs (bij mooi weer met warm blok) doe ik voor de tijd wel offline berichtje (ruim voor de tijd)
 
Zo...
Ik start morgen de baby GSXR nog een keer.

Morgen ochtend even wassen, en dan ergens een paar foto's maken.
Iemand nog tip's voor een leuke lokatie?
In de wei naast je bedrijf waar je werkzaam bent staat een straaljager, mischien is dat wat :?
@Swebbie: zo wild dat ik met de moderne motoren ben zo zuinig ben ik op de oldtimers, daar zul je me niet gek mee zien doen ;)
 
\
Nou ik hoor Beemer soms praten over vrouwtjes... :X

:+





/quote]
Hey pas op he :+
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden :P
Mooi huisje hebben jullie gekocht! ben er gisteren langs gekomen :Y
Vandaag ook nog effe lekker gereden, effe naar reng teng teng teng motor wezen kijken in D.chem :9
Ding had al niet meer gelopen na de keer dat we naar Schwansje zijn wezen kijken op Assen ;(
Was trouwens een mooi ritje binnendoor, moest alleen de hele tijd iemand mee wachten :X
@Te dark Knight: :W


En dan niet effe bellen.Woon om de hoek :9
 
topppunt van motor rijden (A) kneedownen op een bmw uit 1959 met bril dus..

wel grappig al die fotos :) ps. kan je met dat ding ook wheelien?

@ cyper.. er zit idd wel een verschil tussen koperdraad in je uitlaat (blauwe vlammen) en de buitenkant je blok.. k hoop dat er bij jou toch wel temp.verschil in zit..

blok covers? is dat zo iets als die doppen die je in je frame kan draaien tegen omvallen?

@hans. k kom volgende week keertje langs (bij mooi weer met warm blok) doe ik voor de tijd wel offline berichtje (ruim voor de tijd)

kan altijd

@cypher
er zijn ook framecovers te koop ,had ik ook op mijn kawa
heel handig dan zie je die scheuren niet zo :W
 
Had ik al gezegd dat ik weekend heb? En had ik al gezegd dat ik woensdag pas weer begin? :P


nee en dat mag ook niet want ik heb nog geen weekend! :(
moet je niet aan je srad/rs 250 sleutelen?
 
Laatst bewerkt:
RS250 is klaar. Alleen de voorrem nog iets je beter op druk brengen.
SRAD Lucky moet ik de kuipen iets bij werken verder issie wel goed dus ben eigenlijk redelijk klaar *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan