Achterhoek United (3)

Da Senda Man heeft zijn ontgroening doorstaan....

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Da Senda Man?

    Stemmen: 2 10,0%
  • Het ergste komt nog

    Stemmen: 4 20,0%
  • Opzouten met die Senda Man

    Stemmen: 2 10,0%
  • Da Sendan Man heeft geen motor en hoort hier niet thuis....

    Stemmen: 7 35,0%
  • Da Senda Man Rules

    Stemmen: 3 15,0%
  • Echt niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • en moet nou opflikkeren

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
:? :? :? :? :? :? volgens mij mist puppy nu een hoop dingen,maar dat geeft niet ik weet in elk geval dat sub het kratje bier heeft gewonnen en nog twee feestjes moet geven 1 omdat hij topicstarter 2 was en 2 omdat hij pas jarig is geweest :X

@senda sta je er nu al tussen of wil het niet lukken als puber.... :+
@kars jij bent een kerel met ballen om iedereen uit te nodigen niemand weet zeker waar je woont.
@ducationi mijn msn adres is robberth76@msn.com kijk maar wat je er mee doet
@kleppie geen woorden voor wat kun jij dom lullen zeg maar wel lachen :}
@poske jij bent de lul deze keer dus zorg voor wat gezellige uitjes.
 
@ducationi mijn msn adres is robberth76@msn.com kijk maar wat je er mee doet
Toegevoegd!

Promoot verhaal voor Poske om in de opeingpost te zetten:

Joho AU-ers!

Altijd al een paar MF-ers/AU-ers willen afknallen!? })
Dan is dit je kans! Klik ff op de link voor het betreffende topic. Overnachting is eventueel mogelijk dus meld je snel aan!


Gaat hier nog iemand heen? Nieuwjaarsfeest op 22 januari?
Ja, ben jij gek, ik ben geen padvinder die midden in de winter in een tentje gaat liggen. (bibber emoticon HIER die ik niet kan vinden)

Ik zit nog te denken over jouw feesie met nieuwjaar, heb in ieder geval al wel nitraat om de boel goed wakker te houden :)

@Kars: Toegevoegd!

@P0ske: Ik heb zo'n idee dat jij een fanatieke "openings-poster" gaat worden :)
 
Toegevoegd!Ja, ben jij gek, ik ben geen padvinder die midden in de winter in een tentje gaat liggen. (bibber emoticon HIER die ik niet kan vinden)

Ik zit nog te denken over jouw feesie met nieuwjaar, heb in ieder geval al wel nitraat om de boel goed wakker te houden :)

@Kars: Toegevoegd!

@P0ske: Ik heb zo'n idee dat jij een fanatieke "openings-poster" gaat worden :)

Watje! [me]RoyR gaat ook in zijn auto liggen denkt ie...[/me]

Tentje iig niet. Hoogstens binnen ofzo. Dan is een slaapzak met donsdek erover genoeg. Was vorig jaar ook zat.
 
Is er iemand die de openingspost überhaupt nog wel eens bekijkt :?
Ja, ik kijk er wel op.

Daar horen de:
- Laatste poll te staan
- Members overzicht
- Laatste nieuws
- Er wordt NU gereden, verzamelen bij ....

Daar moet je wel "fanatiek" voor zijn, maar ja, de burden licht nu bij jouw :)
(ach, 3000 posts en dan kan iemand anders het stokje weer over nemen)
 
Ja, ik kijk er wel op.

Daar horen de:
- Laatste poll te staan
- Members overzicht
- Laatste nieuws
- Er wordt NU gereden, verzamelen bij ....

Daar moet je wel "fanatiek" voor zijn, maar ja, de burden licht nu bij jouw :)
(ach, 3000 posts en dan kan iemand anders het stokje weer over nemen)

Staat er toch :P
 
YEAH ik sta eindelijk in de begintopic. Kword eindelijk geaccepteerd als officieel lid van AU, mijn levensdoel is bereikt en ik kan nu vredig sterven. Of ik blijf nog ff verder aankloten want het bevalt me wel :P

@Pup: Yah eindelijk gelukt :P
@Poske: Ik heet Stefan en woon in Heveadorp (ligt naast Oosterbeek)



Kheb weer goeie dag. Koekblik NL kent geen 1 verkeersregel en kword dus regelmatig (bijna) platgereden. Ik heb gisteren (inmiddels) ook alweer een stapel flappen van oom en tante agent gekregen. Hij had me al paar x gematst maar dan toch maar erachteraan. Ik ben gewoon in 1x gestopt zonder een 8ervolging van x km of een poging tot achtervolging. Reden: Ik kende omgeving niet, kut weer en lekker gladde bladeren zooi (daarom rij ik altijd op rijbaan) en eerlijkheid duurt het langst zeggen ze. Nou niet dus want ik kreeg het zooitje net zo hard mee. Vervolgens rijden oom en tante agent halve stad 8er me aan en houden ze uiteindelijk nog een stoplichtsprint met me :P Een maal raden wie er won. (ik)

Maarja boontje komt om zijn loontje. Ik ga mijn kamerinmiddels maar eens een geel behangetje geven :P
 
Laatst bewerkt:
YEAH ik sta eindelijk in de begintopic. Kword eindelijk geaccepteerd als officieel lid van AU, mijn levensdoel is bereikt en ik kan nu vredig sterven. Of ik blijf nog ff verder aankloten want het bevalt me wel :P

@Pup: Yah eindelijk gelukt :P
@Poske: Ik heet Stefan en woon in Heveadorp (ligt naast Oosterbeek)



Kheb weer goeie dag. Koekblik NL kent geen 1 verkeersregel en kword dus regelmatig (bijna) platgereden. Ik heb gisteren (inmiddels) ook alweer een stapel flappen van oom en tante agent gekregen. Hij had me al paar x gematst maar dan toch maar erachteraan. Ik ben gewoon in 1x gestopt zonder een 8ervolging van x km of een poging tot achtervolging. Reden: Ik kende omgeving niet, kut weer en lekker gladde bladeren zooi (daarom rij ik altijd op rijbaan) en eerlijkheid duurt het langst zeggen ze. Nou niet dus want ik kreeg het zooitje net zo hard mee. Vervolgens rijden oom en tante agent halve stad 8er me aan en houden ze uiteindelijk nog een stoplichtsprint met me :P Een maal raden wie er won.

Maarja boontje komt om zijn loontje. Ik ga mijn kamerinmiddels maar eens een geel behangetje geven :P
ome en tante agent natuurlijk want je rijdt brommer... :9 en idd boontje komt om zn loontje,gedraag je je dan ook in het verkeer 8-) ,en je gaat me niet vertellen dat je om 5.00 opstaat omdat je je kamer wil gaan behangen of wel |( |(
 
Tuurlijk wel. Mooi geel behang bestaande uit bonnetjes dus :P
Ney kmoest voor muh krantjes op :P
Ik mot ergens mijn motor van betalen en ik heb nog de nodige plannen met mijn huidige speeltje :P
 
Nou jongens, het is wel weer gelukt hoor!

@ Sub: Je hebt de eer aan jezelf gehouden :}

@ RGV: jammer joh, had je m bijna :P

Let op:

Kars is vrijdag jarig en viert dit zaterdag!
Bij deze is dus iedereen uitgenodigt!

Alvast gefeliciflapstaart :}
Je woont in Doetichum zie ik. Nou das best te doen vanaf hier. Khou nou eenmaal van veel km's maken :P Veel bier in huis :?
 
Nee he, je bent toch niet z'on iritante brommer die net niet hard genoeg over die provinciale wegen rijdt hé :?

*Turbo wil ze nog wel eens aan de kant duwen als ze net 80 rijden :X

Nou aangezien alles nog orgie is = me top maar 85 (Sm vangt vrij veel wind hea) maare ik hou rekening met mijn medemens hoor. Ik rijdt alleen op de rijbaan als het verlaten is of als ik goed kan meekomen/inlopen met de andere weggebruikers. Meestal is er sprake van vers 2. Is het zo goed :? Ik ga niet mijn leven lopen riskeren (niet dat ik ook maar iets om mijn leventje geef) maare als ik over paar jaar daar MAG rijden zou ik me er ook aan ergeren dus ik denk erbij na voordat ik zoiets doe :P . Owja tijdje terug achter een politiebak (donkergroene undercover golf wagen 34 dacht ik). Ik kwam uit Doetichem (kging met een maat wat onderdelen halen) en op de terugweg reden we (maat zat 8erop met armen vol uitlaten) achter een groen golfje over zo'n 80km/h weg. Antennes vielen een beetje op en wij dus kijken hoppa allemaal camera's en andere apperatuur aan boord en stond op dashboard wagen 34. Ik rij dan achter zo'n mongool en dan doettie niks :+ Hele eind naar Arnhem achter hem gezeten, schelemiel :P

Denk er ook eens bij na dat ik met 80 over het bromfietspad zou knallen dat is ook niet echt veilig lijkt mij. En om nou bij iedere fietser te gaan toeteren en vervolgens een gevaarlijke inhaalmaneuvre te maken lijkt me ook niet verstandig. Die paden zitten vol met gaten/hobbels en natte bladeren zooi daar word je niet vrolijk van. Geen 1 fietser heeft ooit ook maar van verlichting gehoord midden in een storm dus afgezien van mijn eigen leven rij ik daar zo min mogelijk op voor mijn medemens :P en natuurlijk voor de verkeersdoorstroming O-)

En hoe denk je er nu over :?
 
Lekker Paintballen ?

Joho AU-ers!

Altijd al een paar MF-ers/AU-ers willen afknallen!? })
Dan is dit je kans! Klik ff op de link voor het betreffende topic. Overnachting is eventueel mogelijk dus meld je snel aan!


Gaat hier nog iemand heen? Nieuwjaarsfeest op 22 januari?


In navolging van deel 1 en deel 2, hier deel 3!

De lijst van AU members:

(Afbeelding)

Mocht je er niet, of niet goed opstaan, laat het me dan even weten.
Ik sta er nog niet op, ben waarschijnlijk niet actief genoeg om mijn collours te verdienen maar probeer het toch:
naam : Pascal
Woonplaats : Doetinchem
e-mail: lenting15@zonnet.nl
 
Is er iets te pollen dan :?

Wetboek van AU, lid 3 sectie 4:

Er is altijd, maar dan ook altijd een poll te bedenken. Aan de topicstarter (afgekort met TS) om deze poll, eventueel door TS zelf bedacht, op te stellen in de openingspost.
Blijft TS in gebreken, dan is deze 2 kratten Grolsch® bier verschuldigd aan het AU team. Daarbij komt nog eens één extra krat Grolsch® bier speciaal voor de vorige topicstarter.


Tja het staat er toch echt he.

Ik sta er nog niet op, ben waarschijnlijk niet actief genoeg om mijn collours te verdienen maar probeer het toch:
naam : Pascal
Woonplaats : Doetinchem
e-mail: lenting15@zonnet.nl

AFGEWEZEN

Helaas pindakaas '(
Probeer het volgende week nog eens.

:9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan