Achterhoek United (3)

Da Senda Man heeft zijn ontgroening doorstaan....

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Da Senda Man?

    Stemmen: 2 10,0%
  • Het ergste komt nog

    Stemmen: 4 20,0%
  • Opzouten met die Senda Man

    Stemmen: 2 10,0%
  • Da Sendan Man heeft geen motor en hoort hier niet thuis....

    Stemmen: 7 35,0%
  • Da Senda Man Rules

    Stemmen: 3 15,0%
  • Echt niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • en moet nou opflikkeren

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.
adres hoef je niet te weten, die weet ik wel..

[me]kleppie die royr voor was }) [/me]
:+

Neenee... Ze vroeg mij voordat ze jou vroeg hoor :P Maar we rijden wel samen op.

Hoppa?

-edit- Ja hoor, hoppa! 2300!

AU 4 is er al, maar post dit deel eerst maar ff vol aub..

Dan merken we vanzelf wanneer deze op slot gaat.

Als jullie niet zo hard dom door lullen als de afgelopen dagen moet dat zo voor elkaar zijn...

[me]RoyR mag om 2.30 weer op...
[/me]


Zij die gaan slapen/werken/weer een mega quote maken groeten U!
 
Neenee... Ze vroeg mij voordat ze jou vroeg hoor :P Maar we rijden wel samen op.Dan merken we vanzelf wanneer deze op slot gaat.

Als jullie niet zo hard dom door lullen als de afgelopen dagen moet dat zo voor elkaar zijn...

[me]RoyR mag om 2.30 weer op...
[/me]


Zij die gaan slapen/werken/weer een mega quote maken groeten U!
het gaat niet om het vragen toch? :P



ik ga ook maar eens naar mijn werk :z
 
De userlist heb ik flink schoon gemaakt, iedereen die hier meer dan eens een post neer kwakt is er gewoon bij in blijven staan.
Mocht t allemaal nie kloppen dan hoor je t wel.
ook geen effectieve manier van opschonen, blijft gewoon bijna iedereen erin staan |(
 
nou die mega-quote hebben we gehad. maar de 29e zei je..mm ik herinner me ineens iets... :D
 
nu weet ik het weer , de 29e januari......oh ik mag het niet zeggen hoor ik net. nu helaas pindakaas
 
Tralallallalalalallala een liedje van mij voor jullie om AU 3 vol te lullen! :P
 
Nou naamgenootje doe je best om AU3 vol te posten :P . Al aangemeld voor de memberslist of blijf je net als ik eerst paar maanden rondkloten :? .



Zow da senda man heeft vandaag weer eens wat leuke spulletjes gekocht waaronder wat zooi om te gaan polijsten :9 . Nu de tijd en zin nog. Achtervelg here i come. Velgjes waren ook gepolijst fabrieks af maare dat is niet meer te zien aan de achtervelg :( . En jah dan meer dingen zoeken en kopen om te polijsten en vervolgens weer doorverkopen :P
 
mooi kun je ook niet veel posten hier ... hoef ik niet een paar bladzijden door te lezen telkens :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan