* Achterhoek United * #34 - Schwantz edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
niels, foei :P

je hebt wel geluk dat het aan het einde van het seizoen was, en niet begin, dan had je met het mooie weer niet in duitsland kunnen komen.,,.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

[afbeelding]

B| .:Y :Y :Y .Beste keië'n!!!Ja, man, stukje van een koekje.
Als je nog hulp nodig hebt...:P :Y :9 .

Boefjes hier in AU toch ;)

Mij roepen de Pyreeën. Ook heerlijk rijden, blijf er nog steeds bij dat mijn beste vakantie die van deze foto was: (Dit is in Albufeira aan de Atlantische oceaan)
full

In 2 weken Achterhoek - Albufeira - Zuid-Frankrijk oostkust - Achterhoek gedaan. Pyreeën zijn ook héérlijk rijden.

Ik wil hem er vrijdag helemaal uit halen en zou dan iig voor het tillen een handje kunnen gebruiken maar ik weet dus nog niet hoe laat ik thuis ben enzo dus moet ff zien. Maar anders hoor je me wel.
 
Gaat veel te snel al die posts :P je kunt niet even een weekje wegzijn en dan vrolijk verder gaan....


Niels mooi kloten voor je maar scheelt dat het maar een maandje is haha (is ook eigenlijk belachelijk maargoed)

voor de rest ga ik niet eens terug lezen :P
 
Ik heb morgen vrij dus ik heb er zowieso oren naar! Zo vaak zal het wel niet meer voorkomendat de zon schijnt...

iets speciaals in gedachten? :W
niets speciaals, alles in overleg. ;) lijkt me leuk om een nieuw gebiedje te checken, zuiderlijk van hier ofzo? er is al iemand vanuit Arnhem die interesse heeft getoond dus hier in de buurt vertrekken voor een paar uurtjes weg ofzo? let me know what you would like *D
 
niets speciaals, alles in overleg. ;) lijkt me leuk om een nieuw gebiedje te checken, zuiderlijk van hier ofzo? er is al iemand vanuit Arnhem die interesse heeft getoond dus hier in de buurt vertrekken voor een paar uurtjes weg ofzo? let me know what you would like *D

ik vind alles prima.. DB-killer zowieso bij me dus alles is mogelijk ;)

Al een bepaalde tijd in gedachten? Kan ik er rekening mee houden, moet mischien nog even een tafelblad maken maar dat kan eventueel ook andere keer :')
 
ik vind alles prima.. DB-killer zowieso bij me dus alles is mogelijk ;)

Al een bepaalde tijd in gedachten? Kan ik er rekening mee houden, moet mischien nog even een tafelblad maken maar dat kan eventueel ook andere keer :')
Ik hou je via whatsapp wel op de hoogte.

mochten er meer zijn, laat hier even weten of PB of whatsapp ofzo ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan