Achterhoek United (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kars

(O_o)
10 jun 2003
5.836
1.187
Achterhoek
Welkom bij Achterhoek United!

In navolging van Deel 1, Deel 2 en Deel 3 zijn we alweer aangekomen bij Deel 4!
Veel plezier!

[me]Announcements[/me]

Motor-Forum MegaMeeting!

Op 8 mei gebeurt het weer, de MF-MM.

Vertrekpunt vanuit de Achterhoek is de MacDonald's in Doetinchem.
Vanaf daar zullen we via Velp en Bennekom naar Veenendaal rijden.
De MacDonald's is daar het eerste verzamelpunt.

Vervolgens wordt de rit verder gemaakt richting Amersfoort.

Klik hier (voor algemene aanmelding),
en hier! (voor de Achterhoek aanmelding).


- Voorjaars-BBQ

Binnenkort meer info!

- Cruise Weekend

Binnenkort meer info!


[me]Extra[/me]

Server heeft een update gehad, MF heeft nu de goede snelheid terug.
Soms kan de update van de list wel traag zijn, verander dan gewoon even het laatste getal in de adres-balk + 1.

[me]Ledenlijst[/me]

au.GIF


De topicstarter is in geen enkel geval aansprakelijk voor enige vorm van schade aan lezers van dit topic toegebracht door gebruikers van dit forum. Lezen en reageren geschiedt dan ook op eigen risico.

Bijlage: 11.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik kom mijn plaatsje ook ff veiligstellen :+ . Ik zat ook al te denken om AU4 te openen maarjah dan mot ik ook bbq organiseren en jah kmot sparen voor motor dus 1 ding te gelijk (wanneer het me uitkomt) }) . Wordt AU 4 nu al vervuild door iemand uit Twello :? Ach je hoeft niet echt uit de Achterhoek te komen. Als je bier hebt en veel kunt lullen ben je welkom :P
 
Hoi allemaal ook weer eens een berichtje;

@ Puppy en Pussy: van harte gefeliciteerd, een beetje laat maar was zelf een poosje met ouderschapsverlof
@Ducationi: heb de taartschep eraf gezaagd, wil eens bij jou kijken hoe je kentekensteun zit, was al een paar keer aan de deur geweest maar was niemand thuis.

De Duc gaat volgende week een paar dagen logeren in Loenen waar hij vertroeteld gaat worden!!! :]
 
zo hier is puppy dan ook nog maar even want au4 zonder puppy is helemaal niets he..

@roadkiL : niet gaan lopen fokken hier op au 4 en twello valt niet onder achterhoek maar onder twente!!!!!
 
@all: kunnen de mensen even mij opnieuw toevoegen aan hun msn voor de gene die dat al hadden want ik moest mijn pc opnieuw installeren dus mijn msn is nu ook nieuw...... msn = nu tillm024@planet.nl
 
MARIJE!

Ik heb je nodig!! ;(




























:P
Heb eindelijk mn tondeuse binnen, er zitten allemaal losse opzetkammetjes bij, en je kan oko die tandjes verstellen met een hendeltje. Ik snap er geen fuck van hoe het moet staan mo hetzelfde te krijgen zoals jij het doet.

Dus als je tijd hebt, zou ik het leuk vinden als je me dat ding ff uitlegt, en ook aan Jouke, want volgens mij ben ik anders zo een keer kaal :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan