Achterhoek United (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
het zal allemaal wel.. :z

iig, ik heb de EXUP-klep in de uitlaat kapot.
En de servo die m aanstuurt is ook stuk.
Maar ik heb nog garantie!
Dus gaat de motor morgen weer weg!

Ow ja, ik wil op zich wel een datum gaan plannen voor de voorjaars-BBQ!
Wie heeft er een idee?
Dan maak ik ff een nieuwe poll! :)
 
Als je graag wat langer wilt leven moet je daar dus niet komen....

Zijn er daar geen "circuitdagen" waarbij er alleen snel verkeer wordt toegelaten ipv jan en alleman?
Valt wel mee, ik zie er alleen niet zo de lol van in. Ga er wel eens heen, maar meer om koffie te drinken, crashes en lekkere wijven kijken. Je kan daar in de buurt net zo hard knallen en dat kost geen 15 EUR/rondje.

Volgens mij zijn er geen circuitdagen. Wel op de nieuwe GP-Strecke die er net naast ligt.
 
Valt wel mee, ik zie er alleen niet zo de lol van in. Ga er wel eens heen, maar meer om koffie te drinken, crashes en lekkere wijven kijken. Je kan daar in de buurt net zo hard knallen en dat kost geen 15 EUR/rondje.
Volgens mij zijn er geen circuitdagen. Wel op de nieuwe GP-Strecke die er net naast ligt.

wat kost het dan wel? (en voor lekkere wijven gaan we er graag heen :) )
 
Is dit Achterhoek United of Achterhoek Male United? Al dat geouwehoer over wijven en homo's.... Gelukkig is nummer 5 geopend. Laat die dan 'schoon', kunnen de macho's hier nog even praten over welke langer is...
:Z

Enne, ik erger me er verder niet aan hoor, ben heel wat gewend. Maar ik moest wel een hoop onzin doorlezen voordat ik wat zinnigs kon vinden, sjonge sjonge...
 
Is dit Achterhoek United of Achterhoek Male United? Al dat geouwehoer over wijven en homo's.... Gelukkig is nummer 5 geopend. Laat die dan 'schoon', kunnen de macho's hier nog even praten over welke langer is...
:Z

Enne, ik erger me er verder niet aan hoor, ben heel wat gewend. Maar ik moest wel een hoop onzin doorlezen voordat ik wat zinnigs kon vinden, sjonge sjonge...

Dan open je toch effe een Achterhoek Female United
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan