Achterhoek United (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga nu ff kijken hoe vroeg ik weg moet en dan de plakloodjes van Kleppie ff erop plakken de oude er ff afpellen en dan nog ff het achterwiel doen en dan komen de piccies! (afhankelijk van hoe vroeg ik eruit moet...)
snappen jullie dat nou :?


de fabrikanten doen alle moeite om de motor zo licht mogelijk te maken en Roy plakt lood op zijn velgen.....
 
snappen jullie dat nou :?


de fabrikanten doen alle moeite om de motor zo licht mogelijk te maken en Roy plakt lood op zijn velgen.....

Das ingecalculeert. Hun maken hem lichter zodat ik lood en neon en andere troep eraan kan hangen.

Ff piccies van camera halen en dan zal ik wat posten.

Edit: Ben eigenlijk niet helemaal tevreden over de kleur maar ik vind het wel best. Als ik ooit een keer tegen een fellere kleur rood aan loop kan ik der over nadenken. Is echt maar een klein werkje. Nu peer ik hem snel en duik erin. Tot..........?
 
Laatst bewerkt:
full
 
Brezan in Aalten. 3 euro voor een rolletje waarvan ik nu de helft gebruikt hebt. Der ligt nog meer mensen. De enige echte Starline van Motip!
binnenkort dan maar even kijken daar want wil nu toch eigenlijk wel een andere kleur erop gooien maar weet eigenlijk nog niet welke precies blauw of wit???
En ik zie dat je een ideale bok hebt om dat te doen....durf het bijna niet te vragen maar euhhhh!!!!!!
 
binnenkort dan maar even kijken daar want wil nu toch eigenlijk wel een andere kleur erop gooien maar weet eigenlijk nog niet welke precies blauw of wit???
En ik zie dat je een ideale bok hebt om dat te doen....durf het bijna niet te vragen maar euhhhh!!!!!!

Ja hoor, mag wel. Had onder het plakken zelfs al spijt met je dat je dat op de grond hebt moeten zitten doen en vooruit rollen ofzo...

We spreken wel een keer wat af. Ik duik er nu in. Morgen naar Mouscron en noord Frankrijk.
 
gisteren naar de Nordschleife geweest, gezien de grote kans op regen maar met het koekblik B| (was niet druk op de weg dus binnen twee uur daar aangekomen }) ).

respect voor iedereen die daar met de motor gaat rijden :} , wat een malloten rijden daar rond op die baan zeg ... gasten gaan vrolijk met de camper de baan op, opa en oma met de kleinkinderen rijden een rondje :r

wel leuk, M5'jes zien powersliden, twee Porsches total-loss en een groot aantal overmoedige Golf rijders ...
 
Laatst bewerkt:
respect voor iedereen die daar met de motor gaat rijden :} , wat een malloten rijden daar rond op die baan zeg ... gasten gaan vrolijk met de camper de baan op, opa en oma met de kleinkinderen rijden een rondje :r
Als je graag wat langer wilt leven moet je daar dus niet komen....

Zijn er daar geen "circuitdagen" waarbij er alleen snel verkeer wordt toegelaten ipv jan en alleman?
 
[spam]
Check mijn signature (onderaan dit bericht) voor de MF Tracker!!

Daarmee kun je de active topics volgen zonder dat je de internet browser hoeft te openen. Het is een klein tooltje voor op je desktop met wat extra functionaliteit. Moet je effe rechtsklikken op het blauwe icoontje als je het programma hebt draaien.
[/spam]
 
:^ :^

Die kawapaulie komt hier af en toe een keer voorbijvliegen, neemt puppy in de zeik, en is dan weer weg.

[me]p0ske vraagt zich of dit erg is :X [/me]

Jullie kennen Puppy? Vast wel! Ik ook en hij mij ook!Elkaar een B-tje plagen is best wel ok dat vind hij ook.

Een b-tje zitten neten en elkaar uitdagen midden in de nacht vind ik wel lachen en smaakt naar meer 8-)

1000 cc, honderden kilo's, 750cc, Yamaha, Honda of what ever, snel of langzaam zijn etc. het maakt mij niets uit, het gaat om het uitdagen en de fun,wie er wint of verliest zal mij m'n kont roesten, biertje kopen? jawel: kun je van me krijgen :)

Mag je me nu al niet? Nog niet eens ontmoet? Is jouw probleem 8-)

Heb al gezegd: jullie een route en ik een route = middelen.

Kommaar,kommaar :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan