*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Het is wel iets anders dan de RSV hoor...

Yamaha TDM850 4TX 2001

:P
 
De motor plat leggen is geen vereiste..... 😉
Als ik een foto van opzij maak en ik trek de camera mee terwijl ik een langzame sluitertijd hanteer zit er ook veel dynamiek in.
Er hoeft ook niet extra snel te worden gereden, je rijdt gewoon op de manier waarop jij je happy voelt, het is aan mij om daar de passende fototechniek bij te gebruiken voor een leuk resultaat. :] 😎
Ahh ok. Nah, ik vind het helemaal prima. Lijkt me wel leuk dat binnenkort is een keer te doen. Moet het wel beter weer worden want dit is echt 3 keer niks.
 
Sinds vandaag ook weer op de motor na bijna 10 jaar zonder.....dus als het weer wat beter is (komende week niks dan kou en regen) en jullie gaan rijden dan sluit ik graag aan. :]
Plaatje van mijn fiets:
Was jij toevallig vandaag nog bij motoport Zelhem?
Moest de BMW van m'n vader daar afleveren voor reparatie en zag zo'n gif groene Speed Triple weg rijden.
 
Was jij toevallig vandaag nog bij motoport Zelhem?
Moest de BMW van m'n vader daar afleveren voor reparatie en zag zo'n gif groene Speed Triple weg rijden.
Klopt! Had even een Ultimate 4 Druppellader en een spuitbus kettingvet gehaald om daarna nog even een rondje van 50 km te doen voor het begon te spetteren. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet zo een collectie 😄, dit is de enigste motor die ik heb.
Cagiva raptor 650 (nog met oude uitlaten)
IMG_20201013_160002__01.jpg
 
Klopt! Had even een Ultimate 4 Druppellader en een spuitbus kettingvet gehaald om daarna nog even een rondje van 50 km te doen voor het begon te spetteren. :]
Hij kwam me al bekend voor! Ik stond je aan te staren bij de aanhanger op de parkeerplaats tegenover motoport toen je weg reed. :W
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook wel graag in de OP willen. Stuur straks wel even wat foto’s door.
@het ongeval: was een heftige bedoeling. Trauma vloog boven ons huis over. Blijf dat soort dingen altijd wel een beetje luguber vinden. Een km van z’n huis ook nog. Sterkte voor de nabestaanden in ieder geval.
 
Neem aan de de scootah een motor is? ;)

Ik zou ook wel graag in de OP willen. Stuur straks wel even wat foto’s door.
@het ongeval: was een heftige bedoeling. Trauma vloog boven ons huis over. Blijf dat soort dingen altijd wel een beetje luguber vinden. Een km van z’n huis ook nog. Sterkte voor de nabestaanden in ieder geval.
Ik zie de foto wel komen :)

Tsja, het gebeurt. Kan het vrij goed naast me neerleggen als het geen persoonlijk bekende is. Maar Pascal en Gerrit (zie OP) zijn niet vergeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Neem aan de de scootah een motor is? ;)


Ik zie de foto wel komen :)

Tsja, het gebeurt. Kan het vrij goed naast me neerleggen als het geen persoonlijk bekende is. Maar Pascal en Gerrit (zie OP) zijn niet vergeten.
Kijk maar even welke van de 3 het beste past
 

Bijlagen

  • 58B98A3B-5274-4E05-95FB-58410FCA6335.jpeg
    58B98A3B-5274-4E05-95FB-58410FCA6335.jpeg
    305,8 KB · Weergaven: 306
  • ACD5FC1E-AF98-4FCC-A7A2-499666DE6F86.jpeg
    ACD5FC1E-AF98-4FCC-A7A2-499666DE6F86.jpeg
    349,2 KB · Weergaven: 12
  • D1703E6C-38C1-4935-A443-A6D8B1BFA031.jpeg
    D1703E6C-38C1-4935-A443-A6D8B1BFA031.jpeg
    228,1 KB · Weergaven: 13
  • Geweldig
Waarderingen: Kars
Neem aan de de scootah een motor is? ;)


Ik zie de foto wel komen :)

Tsja, het gebeurt. Kan het vrij goed naast me neerleggen als het geen persoonlijk bekende is. Maar Pascal en Gerrit (zie OP) zijn niet vergeten.
De rasta is idd een motorscootah.:]
Na 5 jaar en 10000km voor 125 euro verdiend die ook wel een eervolle vermelding.O-)
 
Vanmorgen vroeg nog effe in de buurt van Eibergen geoefend voor m'n circuit training op Assen over 2 weken en eindelijk m'n knie aan de grond gekregen!*O*IMG-20210509-WA0001.jpeg

Bij die hellingshoek helaas ook wat andere onderdelen aan de grond gekregen... -O-
IMAG1808.jpg
 
Hij kwam me al bekend voor! Ik stond je aan te staren bij de aanhanger op de parkeerplaats tegenover motoport toen je weg reed. :W
Nu je het zegt....toen ik opstapte zag ik je de weg oversteken met dat ding. 😉
Volgende keer gelijk je hand opsteken want ik ben eenzijdig doof (te lang zonder gehoorbescherming gereden vroeger) en kan slecht gezichten onthouden.
Voor wat betreft de OP: Daar zou ik ook wel bij willen staan met één van deze beide foto's die ik speciaal even heb geschoten vanavond. 😎
 

Bijlagen

  • _DSC3675.jpg
    _DSC3675.jpg
    254,2 KB · Weergaven: 324
  • _DSC3695.jpg
    _DSC3695.jpg
    217,2 KB · Weergaven: 15
Vanmorgen vroeg nog effe in de buurt van Eibergen geoefend voor m'n circuit training op Assen over 2 weken en eindelijk m'n knie aan de grond gekregen!*O*Bekijk bijlage 1630184

Bij die hellingshoek helaas ook wat andere onderdelen aan de grond gekregen... -O-
Bekijk bijlage 1630185
*O* en -O-
Zul je wat meer moeten verzitten zodat de motor rechter blijft.
Met wie ga je rijden?

Nu je het zegt....toen ik opstapte zag ik je de weg oversteken met dat ding. 😉
Volgende keer gelijk je hand opsteken want ik ben eenzijdig doof (te lang zonder gehoorbescherming gereden vroeger) en kan slecht gezichten onthouden.
Voor wat betreft de OP: Daar zou ik ook wel bij willen staan met één van deze beide foto's die ik speciaal even heb geschoten vanavond. 😎
Ik zet je erin!
 
Terug
Bovenaan Onderaan