*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

PFFFFFFFFF PROEST HOEST ROCHEL HIJG

Oke het stof is er weer af! Vandaag een dagje anderen en mezelf weer enthousiast zitten maken op de motorbeurs en met @Kar la besproken dat het weer tijd werd voor wat AU activiteiten.
Op dit moment laat ik mijn RS125 een beetje TLC geven, die komt aan de muur, dan komt de housewarming en dan is BBQ @Roy "R" weer open for bussiness!
Dus komend seizoen gaat er zeker weer een BBQ komen, natuurlijk met ritje!
 
  • Leuk
Waarderingen: AKP
:W

Mijn oude Sv die nog in de OP staat is ondertussen al een jaartje verkocht, de RSV1000R die daarna kwam is ook al weer een paar maandjes weg en sinds Mei rijd ik nu op een Triumph Tiger 1050 rond.:]Bekijk bijlage 1327910

Mooie fiets, ga ik aanpassen!

Hoort Didam ook bij de achterhoek? :YY
Dan doe ik ook mee! :]

Ja hoor, wij zijn niet kieskeurig. Zoals je gemerkt hebt is/was het topic wat stil geworden maar ik heb van de laatste berichten geen notificatie gekregen dus bij deze een officieel welkom van uw eigen TS en AU founder :)

Standaard vragen:
Wat rij je?
Hoe rij je?
En rij je de volgende keer mee? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MG77
Mooie fiets, ga ik aanpassen!




Ja hoor, wij zijn niet kieskeurig. Zoals je gemerkt hebt is/was het topic wat stil geworden maar ik heb van de laatste berichten geen notificatie gekregen dus bij deze een officieel welkom van uw eigen TS en AU founder :)

Standaard vragen:
Wat rij je?
Hoe rij je?
En rij je de volgende keer mee? :)

Ah gelukkig! Leuk om te horen :)

Wat rij je?: Honda CBF500
Hoe rij je?: Bedoel je of het hele jaar door rij? Dan is het antwoord ja :D
En rij je de volgende keer mee?: Ja graag *O*
 
Enthousiasme genoeg! :)

Meer qua rijstijl, dus sportief-toeren-dood of de gladiolen-oma op zondag :P

Ah zo, nou ik rijd momenteel alleen woon-werk, dus niet veel spannends.
Heb mijn rijbewijs nog niet zo gek lang, vorige jaar zomer wel een paar keeer wezen touren.

Dus ik denk gewoon heel saai en normaal? :')
 
Oh, hey... Dit leeft nog/weer xD Ik zal de 10 binnenkort ook eens wat TLC (laten) geven gezien die al goed 1,5 jaar hooguit een paar 100 meter gereden heeft en er verder weinig aan gedaan is. Ik vermoed dat ie wel toe is aan een beurtje :P Daarna moet ie er dit jaar maar weer eens wat vaker uit denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook als ik straks de bus heb omgebouwd wat vaker de brommer erin gooien, vrijdagavond naar de Eifel/Moezel gaan zaterdag lekker rond knallen en zondag weer naar huis.

Vorig jaar te weinig op de weg gereden!
 
4EDD6710-D684-4460-8713-83AC4A02A5AA.jpeg


Ga er sowieso heen, alleen ff kijken wat het weer doet wat ik er ga doen en hoe ik er heen ga ;)

Meer mensen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan