*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Geen auto/motor? Mocht het weer ruk zijn kan ik via Aalten rijden maar wellicht dat @Racekip #1 ook nog gaat?
Motor heeft nog een dooie accu en kan ook nog wel wat liefde gebruiken zeg maar (iets met vloeistoffen, filters, etc) En zelf een auto aanschaffen zie ik het nut nog totaal niet van in voor die paar keer dat ik hem nodig ga hebben. Woon-werk doe ik altijd met de trein gezien me dat een pak aan files scheelt op de A12/A2 :)
 
Motor heeft nog een dooie accu en kan ook nog wel wat liefde gebruiken zeg maar (iets met vloeistoffen, filters, etc) En zelf een auto aanschaffen zie ik het nut nog totaal niet van in voor die paar keer dat ik hem nodig ga hebben. Woon-werk doe ik altijd met de trein gezien met dat een pak aan files scheelt op de A12/A2 :-)

Chopchop aan het werk! ;)
 
Chopchop aan het werk! ;)
Naast dat ik wat dat betreft 2 linker handen heb, heb ik ook nog niet echt een weekend tijd gehad om er wat aan te doen.
Ik heb ergens in Februari de ouwe dooie accu er uit gehaald evenals de Servobuddy om die te vervangen met een ander gezien dat akelige Fi lampje maar te pas en te onpas op blijft duiken. En ja, hij is vlak nadat ik hem kocht al bij MP geweest om uit te lezen. Zij zagen toen wat zaken voorbij komen met betrekking tot de klep in de uitlaat wat niet zo gek is gezien de boel compleet vervangen is. Maar de Servobuddy die ik er toen tussen gefrommeld had deed zijn werk niet.
 
Naast dat ik wat dat betreft 2 linker handen heb, heb ik ook nog niet echt een weekend tijd gehad om er wat aan te doen.
Ik heb ergens in Februari de ouwe dooie accu er uit gehaald evenals de Servobuddy om die te vervangen met een ander gezien dat akelige Fi lampje maar te pas en te onpas op blijft duiken. En ja, hij is vlak nadat ik hem kocht al bij MP geweest om uit te lezen. Zij zagen toen wat zaken voorbij komen met betrekking tot de klep in de uitlaat wat niet zo gek is gezien de boel compleet vervangen is. Maar de Servobuddy die ik er toen tussen gefrommeld had deed zijn werk niet.

Jij verdient toch ook bakken met geld? Om de hoek flikkeren bij motorzaak en laten fixen dat ding! ;)

Nee herkenbaar, ik heb ook alleen de 125 momenteel weg geschikt. De rest heeft ook nog wat TLC nodig.
Komend weekend eerst de racer maar eens helemaal klaar zetten!
 
Jij verdient toch ook bakken met geld? Om de hoek flikkeren bij motorzaak en laten fixen dat ding! ;)

Nee herkenbaar, ik heb ook alleen de 125 momenteel weg geschikt. De rest heeft ook nog wat TLC nodig.
Komend weekend eerst de racer maar eens helemaal klaar zetten!
Welke motor zaak om de hoek? Dat kon tot een tijd terug wel ja maar die is er mee gekapt :P Er komen een paar vrije weekenden aan dus dan maar eens even zien of ik er aan toe kom.
 
Soooow, wat heb ik dit forum lange tijd niet meer bezocht...

BBQ altijd leuk! Maarruhm, ik behoor inderdaad ook tot de groep mensen die dit forum nauwelijks meer bezoekt.

@Roy: ideetje om in de appgroep én hier een tweetal data voor te stellen waarop jij gelegenheid hebt voor die (vast wel door meerdere A.U.-ers gewenste) BBQ en rit?
 
  • Leuk
Waarderingen: MG77
Soooow, wat heb ik dit forum lange tijd niet meer bezocht...

BBQ altijd leuk! Maarruhm, ik behoor inderdaad ook tot de groep mensen die dit forum nauwelijks meer bezoekt.

@Roy: ideetje om in de appgroep én hier een tweetal data voor te stellen waarop jij gelegenheid hebt voor die (vast wel door meerdere A.U.-ers gewenste) BBQ en rit?

@Roy: Goed idee. Wij komen uit DTC en komen graag een keer langs om ons persoonlijk voor te stellen.
 
Gister nog mensen bij de KTM dagen bij Motor Centrum Eibergen geweest?
Heb nog even ritje meegedaan op een Duke 790 maar moest wel moeite doen om hem onder controle te houden...😅
God wat is dat ding fel!
Tempo van de groep zat er ook wel aardig in en werd best gestunt met het spul maar was volgens mij al bijna de bedoeling van de rit.
 

Bijlagen

  • IMAG0063.jpg
    IMAG0063.jpg
    346 KB · Weergaven: 10
Gister nog mensen bij de KTM dagen bij Motor Centrum Eibergen geweest?
Heb nog even ritje meegedaan op een Duke 790 maar moest wel moeite doen om hem onder controle te houden...😅
God wat is dat ding fel!
Tempo van de groep zat er ook wel aardig in en werd best gestunt met het spul maar was volgens mij al bijna de bedoeling van de rit.

Nu was ik gisteren nog niet nuchter maar handiger om dat voor de dag te melden dan erna :P

KTM, blijft leuk speelgoed!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan