*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Wat eens rust hier :).

Hmm zit te balen, hoopte voor het weekend nieuwe accu lader binnen te krijgen maar helaas.
Toevallig iemand die in Doetinchem woont waar ik hem van mag lenen? Uiteraard mag er wat tegenover staan in overleg.
Mocht iemand mij willen helpen dan zie ik graag een pb met tel nr.

LET OP , de lader moet geschikt zijn voor lithium accu.
 
Wat eens rust hier :).

Hmm zit te balen, hoopte voor het weekend nieuwe accu lader binnen te krijgen maar helaas.
Toevallig iemand die in Doetinchem woont waar ik hem van mag lenen? Uiteraard mag er wat tegenover staan in overleg.
Mocht iemand mij willen helpen dan zie ik graag een pb met tel nr.

LET OP , de lader moet geschikt zijn voor lithium accu.

Ik heb er 2. Je wil hem lenen neem ik aan?
(oke geen DTC maar kom op, zover is Dplo ook niet)
 
Tis in dit topic nog maar 2 pagina's geleden maar ik heb ondertussen alweer een nieuwe (oude) fiets gekocht... :+
Zie hier, mijn 3e Suzuki Sv650s!
IMAG1119.jpg
 
Hmmm driet forum. Waar is het leven wat er 8 jaar geleden in zat??? Promotie promotie promotie !!! Hop hop hop!
 
De afgelopen jaren heb ik weleens mee gelezen maar eigenlijk niet actief deelgenomen in het topic. Daarom zal ik mezelf even "opnieuw" voorstellen :)
32 jaar en woonachtig in Dinxperlo samen met mijn (Duitse) vriendin.

Ik reed tot November vorig jaar een Kawasaki ZX6R uit 1995. Toen heb ik een Kawasaki ZX10R uit 2004 en een Suzuki SV650S uit 2006 gekocht. Met de ZX10R heb ik in Maart helaas een ongeluk gehad in Dinxperlo. Een auto heeft mij over het hoofd gezien welke ik niet meer kon ontwijken. Voor de mensen die in Dinxperlo bekend zijn, de olievlekken op de kruising van de Allee en de Emmastraat zijn het resultaat van dat ongeluk. Sinds April heb ik een Honda CBR929RR FireBlade uit 2001. Mijn vriendin is afgelopen vrijdag geslaagd voor haar rijbewijs en zal de komende tijd dus ook op de motor te zien in de omgeving van Dinxperlo :)

Als mensen een zwarte FireBlade en een knalgele SV650S zien rijden, dat zijn wij :W
 
Laatst bewerkt:
Topic is helaas wat stil maar als nog welkom!
Geen olievlekken gezien maar dat is vlakbij mijn oude huis. Ik heb op de Veensgracht gewoond. Nu woon ik buitenaf.
(En doe bandenwissels indien nodig ;) )
 
De ZX10R heeft het inderdaad niet overleefd, die is opgekocht en gestript voor onderdelen. Frame en subframe waren krom en geschreurd, motorblok was al zijn olie kwijt, etc etc

Extra zuur omdat specifiek dat model ZX10R altijd mijn droom was, toen had ik er eindelijk een in goede staat en nog geen 1000 kilometer later is ie total loss, buiten mijn eigen schuld om '(
 
De ZX10R heeft het inderdaad niet overleefd, die is opgekocht en gestript voor onderdelen. Frame en subframe waren krom en geschreurd, motorblok was al zijn olie kwijt, etc etc

Extra zuur omdat specifiek dat model ZX10R altijd mijn droom was, toen had ik er eindelijk een in goede staat en nog geen 1000 kilometer later is ie total loss, buiten mijn eigen schuld om '(

Waarom niet dezelfde weer gekocht? Al dan niet in Duitsland (vaak meer keuze).
 
De ZX10R heeft het inderdaad niet overleefd, die is opgekocht en gestript voor onderdelen. Frame en subframe waren krom en geschreurd, motorblok was al zijn olie kwijt, etc etc

Extra zuur omdat specifiek dat model ZX10R altijd mijn droom was, toen had ik er eindelijk een in goede staat en nog geen 1000 kilometer later is ie total loss, buiten mijn eigen schuld om '(

Dan is het extra zuur. '(
Ik heb zelf ook zo één na jaren en jaren.

FB_IMG_1538395069776.jpg
 
Waarom niet dezelfde weer gekocht? Al dan niet in Duitsland (vaak meer keuze).
Was een mogelijkheid geweest, maar van de machine die ik had wist ik de historie van de afgelopen jaren (kennis van familie) wat ik zeker bij deze machine wel belangrijk vond. Mijn laatste ervaring met een voertuig uit Duitsland is heel erg slecht dus voor mijn gevoel wil ik in ieder geval op dit moment graag een originele NL machine. Daarnaast vond ik het ook wel een goed idee om na bijna 10 jaar Kawasaki te hebben gereden, eens een keer te wisselen naar een ander merk om te kijken hoe dat bevalt. Vandaar dat ik nu een FireBlade rijd (al staat die op dit moment bij de werkplaats met een probleem), maar mogelijk dat er in de toekomst wel weer een andere ZX10R komt :)

Dan is het extra zuur. '(
Ik heb zelf ook zo één na jaren en jaren.

Bekijk bijlage 1518228
Exact zo stond de mijne er ook bij, enkel dan met een Mivv GP einddemper. Naar mijn mening een van de mooiste motoren ooit gemaakt. Schitterende machine :t
 
Och, als je een slechte ervaring met een NL motor hebt koop je vast niet alleen Belgische of Engelse motoren 😉
Oplichters en bagger heb je overal helaas.

Maar je hebt (normaal) wat te rijden 👌🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan